جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: زمانی جهاد در اسلام، جهاد فیزیکی بود؛ اما امروز جهاد به صورت جنگ نرم و بحث تهاجم فرهنگی و یا به تعبیر امام خامنه ای شبیخون فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز در جلسه شرح نهج البلاغه در مسجد مدرسه آخوند همدان اظهار داشت: انسان باید تلاش کند تا بصیرت خود را افزایش دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: همان طور که در زیارت نامه قمر بنی هاشم می خوانیم ایشان نافذ البصیرت هستند؛ اگر فردی نافذ البصیره باشد شیاطین هیچ وقت نمی توانند به او احاطه پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به حضور مدافعان حرم در جنگ علیه داعش و سختی های موجود برای آنها و خانواده شان گفت : ما باید همانند این عزیزان صادقانه به میدان آمده و از آبرو و شرافت نظام اسلامی دفاع کنیم.  

وی با بیان لزوم داشتن صداقت در جنگ علیه دشمنان اسلام اظهار داشت: در تمام میدان های جنگ، جنگجویان زره را طوری می بندند که به قلب ضربه نخورد؛ اما در روایت آمده است که یاران واقعی امام حسین(ع)، قلب خود را بر روی زره پوشانده و  آنچنان غرق در ولایت بودند که هیچ دردی را احساس نمی کردند.

وی گفت: زمانی جهاد در اسلام، جهاد فیزیکی بود؛ اما امروز جهاد به صورت جنگ نرم و بحث تهاجم فرهنگی و یا به تعبیر امام خامنه ای شبیخون فرهنگی است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که از هر راهی که می توانیم و در توان ما است در این جهاد علیه دشمنان نظام اسلامی شرکت کنیم.

وی در پایان با اشاره به سخنان رهبری درباره فضای مجازی که فرمودند اگر می شد بنده نیز در فضای مجازی کار می کردم گفت: امروزه فضای مجازی پر از شبهات بوده و وظیفه تک تک ماست که این شبهات را بی پاسخ نگذاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha