جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید رحمان دانیالی

حوزه/ مدیرکل محیط زیست استان قم از تعاملات مثبت این اداره کل با حوزه های علمیه و همچنین برگزاری دوره توجیهی محیط زیست ویژه مبلغان ماه رمضان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سید رحمان دانیالی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت های اداره کل محیط زیست استان قم بیان کرد: با توجه به اینکه قم، بزرگترین مرکز نشر معارف اهل بیت(ع) است تا کنون تلاشهای بسیاری برای ارتباط بهتر با حوزه  مراکز حوزوی در استان انجام شده است که این تعاملات به تفاهمات همکاری در عرصه آموزش و فعالیتهای محیط زیستی نیز منجر شده است.

وی گفت: حضور و ارشادات مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه در عرصه محیط زیست اثرات گرانسنگی در زمینه رشد فرهنگ محیط زیستی در جامعه خواهد داشت و تا کنون نیز خوشبختانه بزرگان حوزه توجه جدی به این بحث داشتهاند.

مدیرکل محیط زیست استان قم بیان کرد: برگزاری همایش دین و فرهنگ محیط زیست از جمله اقدامات جدی سازمان محیط زیست کشور در عرصه تعامل هرچه بیشتر با عالمان دین در این زمینه بود.

وی گفت:از جمله اقدامات جدی که اداره کل محیط زیست استان قم با همکاری حوزه علمیه انجام داده است میتوان به برگزاری دوره آموزشهای زیست محیطی ویژه مبلغان ماه رمضان اشاره کرد که این دوره با حضور مبلغان حوزوی برگزار شد.

دانیالی تصریح کرد: این اداره کل توجه خاصی نیز به بحث قرآنی در عرصه محیط زیست دارد؛ در همین راستا، برگزاری مسابقه قرآن و محیط زیست ویژه کارکنان دستگاههای اجرایی استان قم با همکاری دارالقرآن علامه طباطبایی از دیگر فعالیتهای این اداره کل است که هم اینک در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha