جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدرا رئیس مرکز خدمات با خانواده شهید تقوی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جمعی از مسئولان این مرکز با حضور در منزل پدر شهید حجت الاسلام تقوی در قم از خانواده این شهید گرانقدر دلجویی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و جمعی از مسئولان این مرکز عصر دیروز با حضور در منزل پدر شهید حجت الاسلام و المسلمین تقوی از شهدای حادثه تروریستی مجلس، با خانواده این شهید دیدار و از آنان دلجویی کرد.

رئیس مرکز خدمات در این دیدار بیان کرد: شهدا دارای ویژگی‌های خاصی هستند و شهدای مدافع حرم این ویژگی‌ها را مضاعف دارند و شهدای حادثه تروریستی مجلس نیز دارای این ویژگی‌های مضاعف هستند.

وی تصریح کرد: شهید تقوی که سابقه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را داشتند به آرزوی خود که همان شهادت است رسیدند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی استمرار مسیر علم در این خانواده و انتخاب راه پدر توسط سه فرزند شهید تقوی در سربازی حضرت ولی عصر(عج) و تبلیغ دین مبین اسلام را نشان دهنده مسیر صحیح حرکت آن شهید بزرگوار دانست.

فرزند شهید تقوی نیز در این دیدار با بیان اینکه شهید تقوی مظلوم و محجوب بود و مظلوم هم رفت گفت: شهید تقوی به عنوان مشاور فرهنگی با نماینده شاهین شهر همکاری می‌کرد و روزهای دوشنبه در مجلس حضور پیدا می‌کرد ولی به‌صورت اتفاقی به دلیل پاره از مشکلات آن هفته روز چهارشنبه در مجلس حضور داشت.

وی عنوان کرد: شهید تقوی قبل از به شهادت رسیدن لباس روحانیت خود را خارج کرده و وضو می‌گیرند و در لحظه‌ای که شهید می‌شوند هنوز محاسن ایشان از آب وضو مرطوب بوده است.

شایان ذکر است: شهید تقوی روز چهارشنبه 17 خردادماه زمانی که در دفتر نماینده شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی حضور داشت، توسط تروریست‌های داعشی به مقام رفیع شهادت که آرزویشان در طول دفاع مقدس بود نائل آمد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha