شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجاب فاطمی

حوزه/ امروز بانوان محجبه همانند تیری بر قلب بدخواهان اسلام و دین محمدی(ص) هستند، لذا هر چادر همانند تیری به سمت دشمن است.

حجت الاسلام محمدصادق کریم آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگرازی «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهدافی که دشمن در کشورهای اسلامی به دنبال آن است، ترویج بی هویتی و کم رنگ کردن دین می باشد.

 این فعال فرهنگی تاکید کرد: به همین منظور تمام روش های مختلف را برای رسیدن به هدف خود امتحان می کند و در حال حاضر با جنگ نرم به دنبال رسیدن به این هدف است. یکی دیگر از اهداف دشمنان اسلام از بین بردن فریضه «امربه معروف و نهی از منکر» در جامعه اسلامی است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امروز بانوان محجبه همانند تیری بر قلب بدخواهان اسلام و دین محمدی(ص) هستند، لذا هر چادر همانند تیری به سمت دشمن است.

حجت الاسلام کریم آبادی با اشاره به این که حجاب تنها مختص به زنان نیست و مردان نیز باید آن را رعایت کنند، افزود: قرآن کریم به کرار درباره حجاب و عفاف تذکر و یادآوری نموده، حال عده ای به نام روشنفکر می آینده و می خواهند اصول اسلامی که از کاملترین قواعد زندگی برای انسان است را نقد کنند که این مایه تاسف است.

وی با تاکید بر این که دشمنان هرگز دوست ندارند در کشورهای اسلامی صلح و آرامش حکم فرما باشد، تاکید کرد: دشمان قصد دارند مردم جامعه ما را با مسائل بی ارزش جنسی و غیر اخلاقی سرگرم و گمراه کنند تا راه پیشرفت و ترقی را گم کنیم.

این فعال فرهنگی در پایان به طلاب درباره اخلاق نیکو و پسندیده سفارش کرد و گفت: تجربه نشان داده اخلاق تند و غضب، باعث رانده شدن جوانان و خدایی ناکرده کشیده شدن آنها به سمت و سوی شیطان و امور غیرانسانی و اسلامی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha