جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
غلامی

حوزه/ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای ۲۰۰ ویژه برنامه دهه کرامت با محوریت روحانیون، در مناطق شهری و روستایی این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فراغت در پایگاه های شهری و روستایی با فعالیت ویژه مبلغان برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه ها در قالب هسته های فرهنگی جوان و بوستان معرفت در حال اجرا است .

وی با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فراغت پایگاه ها از 10 تیر آغاز شده و تا 20 شهریور ادامه دارد، افزود: در این برنامه ها مبلغان با اجرای برنامه های اخلاقی و اعتقادی،برنامه های فرهنگی و ورزشی خودباوری ، عزت نفس و مهارت را در بین نوجوانان و جوانان اشاعه و گسترش می دهند .

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: برگزاری برنامه های قرآنی، احکام، احادیث، نهج البلاغه، تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی و ... از جمله برنامه های اجرایی مبلغان برای نوجوانان و جوانان در پایگاه های اوقات فراغت شهری و روستایی است .

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه مبلغان مستقر در پایگاه های اوقات فراغت دوره های پودمانی و آموزشی لازم را گذرانده اند، خاطر نشان کرد: دیدار با علماء و بزرگان حوزه و افراد تاثیرگذار در حوزه دین و فرهنگ، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی درون و برون استانی از دیگر برنامه های مبلغان در پایگاه های اوقات فراغت برای نسل جوان است.

برگزاری بیش از 200 برنامه دهه کرامت با حضور مبلغان

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری بیش از 200 برنامه دینی فرهنگی با حضور مبلغان در دهه کرامت خبر داد و گفت: در این برنامه ها مبلغان علاوه بر بیان مناقب و فضائل اهل بیت (ع) به بیان ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) خواهند پرداخت .

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: در برنامه های کرامت علاوه بر روحانیون مستقر در پایگاه های اوقات فراغت، قریب به 100 بانوی مبلغه نیز در عرصه تبیین ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) تلاش خواهند کرد.

وی در پایان برگزاری گفتمان های حجاب و عفاف را از مهمترین برنامه بانوان مبلغه برای تحکیم و استحکام بنیان خانواده برشمرد و گفت: مبلغان در این ایام کارکردها و آثار و برکات حجاب و عفاف را در سطح جامعه نهادینه می کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha