جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یوسفوند

حوزه/ معاون پرورشی آموزش و پرورش استان لرستان از فعالیت ۷۲۴ روحانی و مبلغ در مدارس دخترانه و پسرانه این استان خبر داد.

محسن یوسفوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: یکی از شاخصه های بارز تعلیم و تربیت اسلامی تربیت نسلی مومن، بابصیرت و انقلابی است و در این راستا مبلغان و روحانیون با همکاری و فعالیت مستمر خود در مدارس استان لرستان تحقق این مهم را جامه عمل پوشانده اند .

دبیر کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه حوزه علمیه در راستای تربیت نسلی معتقد و انقلابی همواره یاری گر آموزش و پرورش بوده است، بیان داشت: روحانیتهمواره با حضور اثرگذار خود در اشاعه و تعمیق فرهنگ دینی در بین دانش آموزان رسالت خود را به خوبی ایفا نموده اند .

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با تاکید بر اینکه مبلغان نقشی اثرگذار در ارتقاء معرفت دینی و بصیرت سیاسی نسل نوجوان و جوان جامعه دارند، خاطر نشان کرد: مبلغان با ارائه مشاوره های دینی و فرهنگی به دانش آموزان در کاهش آسیب های اجتماعی و خنثی سازی جنگ نرم دشمن نقش موثری دارند .

 یوسفوند با بیان اینکه خوشبختانه از ابتدای شکل گیری ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش اقدامات ارزنده و مطلوبی در راستای نهادینه کردن فرهنگ دینی در مدارس صورت گرفته است یادآور شد:امید می رود با حضور مبلغان در تمام مدارس روز به روز شاهد گسترش و تعمیق باورهای اعتقادی و بصیرتی در بین قشر جوان باشیم .

وی با اشاره به اینکه جلسه کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش بزودی در استان لرستان برگزار خواهد شد گفت:علاوه بر برگزاری این جلسه همکاری ،ارائه دستورالعمل واحد برای مبلغان،مدیران و معاونان پرورشی مدارس نیز بصورت جلسه ای مشترک در دستور کار است .

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در پایان از همکاری مستمر 724 مبلغ در مدارس استان لرستان خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد مبلغ، روحانیون و مبلغان در ایام تبلیغی سال همچون ماه های رمضان،محرم و صفر نیز در برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی  در مدارس، یاری گر آموزش و پرورش هستند.

انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha