شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در شهرها و مناطق مختلف استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، گفت:‌ ویژه برنامه بزرگداشت شهدای والامقام فاجعه تروریستی هشتم شهریور (شهیدان رجایی و باهنر) امسال در تمامی شهرها و مناطق استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم محوری هشتم شهریور در بجنورد مرکز خراسان شمالی خبر داد و افزود: این مراسم در مرکز استان روز چهارشنبه هشتم شهریور ساعت 10 صبح در مسجد انقلاب برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سالاری یادآور شد: این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان انقلاب اسلامی و عموم آحاد و اقشار مختلف مردم عزیز و شریف استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حادثه تلخ و دردناک هشتم شهریور گفت: در انفجار تروریستی روز هشتم شهریور سال 1360 دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران توسط منافقین کوردل که منجر به شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر شد بار دیگر کینه‌توزی دشمنان انقلاب اسلامی نمایان شد.

رئیس ستاد گرامیداشت هشتم شهریور خراسان شمالی بابیان اینکه این روز در تاریخ رسمی کشور به‌عنوان روز مبارزه با تروریسم نام‌گذاری شده است، گفت: ایران اسلامی همواره بزرگ‌ترین قربانی تروریسم بوده و مخالفان این نهضت شکوهمند از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ارکان نظام دریغ نکرده‌اند.

وی در پایان از مردم قدرشناس استان خراسان شمالی دعوت کرد تا در این مراسم بزرگداشت، تجلیل و یادبود و سایر مراسم‌هایی که به مناسبت گرامیداشت شهدای هشتیم شهریور در سطح استان برگزار می‌شود شرکت کرده و با حضور گسترده و باشکوه خود بر آرمان و راه این شهیدان مهر تائید بزنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha