شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج گفت: دشمن از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ترفندها و توطئه های گوناگون در صدد تخریب حاکمیت نظام اسلامی است، اما به فضل الهی و همت مردم ولایتمدار ایران اسلامی تمامی نقشه های شوم دشمن نقش برآب شد

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ضیاالدین هاشمی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید طلاب حوزه علمیه شهرستان آوج به موضوع تخریب ارزش های اسلامی از سوی دشنمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی ایرانی هستند، لذا مسئولان فرهنگی باید با اجرای برنامه‌های هدفدار و مناسب، این نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

مسئول مدرسه علمیه امیرالمومنین شهرستان آوج با بیان این که وظیفه همه خواص جامعه روشنگری و تبیین فرمایشات امام خامنه ای است که اگر غفلت شود، دشمن برما غلبه خواهد کرد، ادامه داد: برای  نجات جامعه تنها راه روشن و واضح، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری است و اگر در این زمینه کوتاهی شود، آسیب جبران ناپذیری به نظام و انقلاب اسلامی وارد خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قزوین اضافه کرد: دشمن از بدو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با ترفندها و توطئه های گوناگون در صدد تخریب حاکمیت نظام اسلامی است، اما به فضل الهی و همت مردم ولایتمدار ایران اسلامی تمامی نقشه های شوم دشمن نقش برآب شد.

امام جمعه شهرستان آوج ادامه داد: دشمنان با برنامه‌ریزی‌ دقیق و گسترده و به راه انداختن صدها شبکه ماهواره‌ای مبتذل و القای شبهات ایمان جامعه را هدف گرفته اند.

حجت الاسلام هاشمی یادآور شد: همان گونه که اتحاد و حضور در صحنه و تبعیت از ولایت فقیه عوامل مهم پیروزی انقلاب بود، هم اکنون نیز مهم ترین مولفه استحکام نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و در این شرایط هیچ قدرت خارجی توان مقابله با این نظام را ندارد.

مسئول مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج با بیان این که استکبار و در رأس آمریکا، خالق این گروه‌های تکفیری و داعش کودک‌کش هستند، گفت: این گروه‌ها تهدید جدی برای اسلام و مسلمین هستند و بر ماست که هوشیارانه در برابر این تهدیدات ایستادگی و مقابله کنیم.

امام جمعه شهرستان آوج تصریح کرد: اگر بصیرت و آگاهی نباشد، قطعا تبلیغات دشمن تاثیرگذار خواهد بود، بنا بر این باید با بصیرت کامل بتوانیم نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم و آن‌ها را مایوس کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha