جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی-مدیر حوزه آذربایجان غربی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، سپاه پاسداران را نماد قدرت ایران اسلامی خواند و گفت: بی شک مردم آزادی خواه دنیا سخنان واهی رئیس جمهور آمریکا را برنمی تابند و این طرز گفتمان موجب کنار رفتن نقاب دروغین استکبار می شود.

حجت الاسلام صفدر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اینکه یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا را از چند جهت می توان مورد توجه قرار داد، گفت: در این رابطه ادبیات ترامپ، ادبیات بین المللی، انسانی و اخلاقی نیست و اینکه این مسئله پشتوانه دارد و علاوه بر آن، تمامی روسای جمهور آمریکا ادبیات سیاسی خاص رایج در دنیا را مراعات می کردند، اما متاسفانه ترامپ این گونه رفتار نمی کند.

وی تصریح کرد: اگر سازمان های بین المللی بخواهند کمتر ابهت خود را در جهان حفظ کنند، باید با سخنان بی منطق دونالد ترامپ مقابله کرده و آن را محکوم کنند، چون اگر این کار را انجام ندهند، خود نیز بر حمایت از آنها متهم می شوند پس نباید کمترین وجهه و شخصیت بین المللی این سازمان ها از بین برود.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی افزود: بی شک مردم آزادی خواه دنیا سخنان واهی رئیس جمهور آمریکا را برنمی تابند و آنها را خواهند شناخت و با این رفتارهای بی خردانه، نقاب از چهره دروغین مستکبرانه خویش برداشته و در تاریخ نیز توان  پاسخگویی نخواهند داشت.

وی در ادامه بیان کرد: این که ترامپ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست می خواند نشانگر آن است که سپاه یک قدرت مهم نظامی، مردمی، فرهنگی و دینی است که در ایران قدرت یافته و در منطقه تاثیرگذار است  بنابراین آمریکایی ها از این مسئله ترس و واهمه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: بی تردید همین که ایالات متحده آمریکا بر روی نیرویی مثل سپاه، موشک و انرژی هسته ای برای تخریب، تمرکز می کند، یعنی اینکه این مسئله مهم و حائز اهمیت است بنابراین هم اکنون نیز بر روی نیروی انسانی و نظامی تمرکز کرده چون سپاه در منطقه تاثیرگزار است و به همین سبب دشمنی خود را به طور علنی آغاز کرده اند.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در پایان گفت: هم اکنون باید بیش از همیشه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تقویت کرد چون نشانگر قدرت جمهوری اسلامی ایران بوده و امید است که با تقویت آن، دشمنان انقلاب نتوانند کاری از پیش ببرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha