شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بدرقه طلاب

حوزه/ مراسم بدرقه طلاب، اساتید و روحانیون اعزامی حوزه علمیه این استان به اربعین حسینی صبح امروز و با حضور خانواده‌های ایشان در محل آستان مقدس امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، مراسم بدرقه طلاب، اساتید و روحانیون اعزامی حوزه علمیه این استان به اربعین حسینی صبح امروز و با حضور خانواده‌های ایشان در محل آستان مقدس امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.

در این مراسم معنوی حجت‌الاسلام رضا نوری، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی و امام‌جمعه موقت بجنورد و حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان شمالی سخنرانی کردند.
گفتنی است در سال جاری قریب به 200 طلبه، استاد و روحانی مبلغ حوزه علمیه خراسان شمالی به همایش عظیم اربعین حسینی اعزام می‌شوند و در فضاهای مختلف به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

تبلیغ چهره به چهره، اقامه نماز جماعت، سخنرانی در موکب‌های بین‌راهی، همراهی با کاروان‌های پیاده، پاسخ به مسائل شرعی، پاسخ‌گویی به شبهات و بصیرت افزایی، خدمت‌رسانی به زائران پیاده و سخنرانی برای زائران از جمله برنامه‌های طلاب در این حرکت عظیم جهانی است.

همچنین دست اندرکاران و بازیگران سینمایش «شهیده شام» که کاری از گروه جهادی کریم اهل‌بیت حوزه علمیه این استان است نیز صبح امروز به مراسم اربعین حسینی اعزام شدند، تا به مدت پنج شب در کربلای معلا در محل موکب اصحاب خراسانی این سینمایش را اکران کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha