جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد

حوزه/ نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: آیت الله علاقبند همواره در کنار معمار کبیر انقلاب، به‌عنوان سرباز فداکار مکتب امامت و ولایت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرّسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد صبح امروز در جمع طلاب ضمن تقدیر  از آیت الله علاقبند از اساتید درس اخلاق  استان یزد، درباره شخصیت این بزرگوار، گفت: این عالم بزرگوار عمری طولانی و با برکت دارند، زیرا همواره در مسیر احیای ارزش‌های اسلامی گام بر می‌دارند.

تولیت مدرسه علمیه مصلی یزد با بیان اینکه آیت‌الله علاقبند در زمانی که حکومت طاغوت حاکم بود در برقراری جمهوری اسلامی بسیار تلاش کرد، افزود: ایشان همواره در کنار معمار کبیر انقلاب، به‌عنوان سرباز فداکار مکتب امامت و ولایت بود.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله علاقبند بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس همیشه در کنار انقلاب بود، تصریح کرد: ایشان همواره در صف مقدم خدمت به مردم بوده و از خدمت‌رسانی به آن‌ها و رفع مشکلات‌شان از انجام هیچ کاری دریغ نمی‌کرد.

لازم به ذکر است آیت الله علاقبند حدود نیم قرن تدریس در حوزه علمیه را در کارنامه خود دارد و به‌عنوان یکی از اساتید برجسته اخلاق شناخته می شوند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha