جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جامعه الزهرا

حوزه/ نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعه الزهرا(س) از ۲۲ تا ۳۰ آذر ماه در آموزشگاه امام رضا(ع) در معرض دید علاقه مندان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» خانم ریحانه حقانی بیان داشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعه الزهرا(س) به مناسبت هفته پژوهش، روز چهارشنبه، ۲۲ آذرماه در این موسسه علمی راه اندازی می شود.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی آثار و دستاوردهای پژوهشی جامعه الزهرا(س)، فعالیت های معاونت پژوهش این موسسه علمی، ترغیب و تشویق طلاب برای ورود به عرصه پژوهش و ارائه محصولات کمک پژوهشی به علاقه مندان است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا(س) ادامه داد: در این نمایشگاه، دستاوردهای پژوهشی پژوهشگران و طلاب شامل ۳۸ مقاله از پژوهشگران، ۱۵ مقاله از طلاب دوره تربیت پژوهشگر، ۱۰ مقاله از طرح فراخوان حمایتی، ۷ مقاله از طرح های پژوهشی گروه های علمی _ پژوهشی، ۲۱ عنوان کتاب از انتشارات جامعه الزهرا(س)، ۹ عنوان کتاب آماده انتشار از معاونت پژوهش و نشریات این معاونت در معرض بازدید قرار خواهد گرفت.

وی بیان داشت: اختصاص غرفه‌ای جهت معرفی مراکزی که با معاونت پژوهش جامعه الزهرا(س) تعامل و همکاری دارند از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است که در این راستا نرم‌افزارهای جدید مرکز تحقیقات کامپیوتری نور نیز در این نمایشگاه با تخفیف ویپه به طلاب عرضه می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعه الزهرا(س) تا سی‌ام آذر ماه پذیرای علاقه مندان به عرصه پژوهش خواهد بود.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha