جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبلیغات بروجرد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد گفت : مبلغان در خط مقدم جبهه بصیرت افزایی مردم در مقابله با توطئه های دشمنان هستند .

حجت الاسلام صادق جعفرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه آتش فتنه دشمن با حضور پرشور و شعور مردم بابصیرت در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی خاموش شد، گفت: اتقافات و اغتشاشات از پیش طراحی شده توسط دشمن نشان داد که فتنه های جدید دشمن بصیرت و هوشیاری مردم را نشانه گرفته است که در این خصوص مردم مومن و انقلابی این توطئه ها را در نطفه خفه و روز به روز بر صلابت و اقتدار ایران اسلامی خواهند افزود.

وی با اشاره به اینکه مردم برای در امان ماندن فتنه دشمن باید بصیرت و هوشیاری داشته باشند، افزود: در این بین مبلغان باید به عنوان طلایه داران خط مقدم جبهه بصیرت افزایی عمل کنند و در منابر و سخنرانی های خود مردم را از توطئه ها و فتنه های فرهنگی  اجتماعی دشمن آگاه و بیدار نمایند .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه مسئوولان نیز باید به خواسته ها و مطالبات بحق مردمی که ناخواسته در جریان اغتشاشات اخیر به خاطر مسائل معیشتی و اقتصادی وارد شده بودند رسیدگی کنند خاطر نشان کرد: مسئولان در رفع نیازهای معیشتی مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند تا دشمنان انقلاب از ضعف های معیشتی مملکت سوء استفاده نکنند .

حجت الاسلام جعفرپور در پایان گفت: ملت بابصیرت ایران اسلامی باید هوشیار و بصیر باشند و هرگز به دشمنان و فتنه گران اجازه دخالت و اغتشاش در مسائل کشور را ندهند .

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha