جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسن فریدون

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه آئین‌های شهید مدافع حرم علی‌محمد محمدی در سمنان برگزار می‌شود، از تفحص پیکر شهید شاهرودی بعد از ۳۵ سال خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن فریدون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، اظهار داشت: شهید علی‌محمد محمدی از شهدای تیپ فاطمیون است که در جبهه نبرد با گروهک تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تصریح کرد: مراسم تشیع پیکر مطهر این شهید روز جمعه 22 دی‌ماه پس از اقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه از مسجد امام به سمت میدان امام خمینی (ره) و سپس به سمت آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آئین استقبال از پیکر پاک شهید علی‌محمد محمدی ساعت 15 عصر پنج‌شنبه 21 دی‌ماه در محل گلزار شهدای گمنام کوشک امام رضا (ع) برگزار خواهد شد، افزود: مراسم وداع با این شهید پنجشنبه 21 دی‌ماه هم‌زمان با نماز جماعت مغرب و عشا در مکان گلزار شهدای امامزاده یحیی بن موسی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فریدون با اشاره به اینکه مراسم یادبودی نیز روز جمعه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد موسی بن جعفر (ع) مهمانشهر سمنان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم سوم و هفتم شهید روز دوشنبه 25 دی‌ماه 96 ساعت 14 در امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار خواهد شد.

تفحص پیکر شهید شاهرودی بعد از 35 سال

وی همچنین با اشاره به شناسایی پیکر مطهر یکی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس شهرستان شاهرود در تفحص‌های اخیر، افزود: پیکر مطهر یکی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس شهرستان شاهرود بعد از ۳۵ سال به آغوش خانواده بازمی‌گردد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تصریح کرد: پیکر مطهر شهید حجت‌الله خانلرخانی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس شهرستان شاهرود که به‌تازگی تفحص شده است، در سال 1360 و در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل شد.

وی گفت: شهید حجت‌الله خانلرخانی در سال 60 بر اثر اصابت گلوله دشمن به گلو مجروح شده و در ادامه با برخورد گلوله تانک به آمبولانس حامل ایشان به فیض شهادت نائل شد و پیکر این شهید به‌زودی به زادگاهش بازمی‌گردد.

حجت‌الاسلام فریدون با بیان اینکه خبر شناسایی پیکر پاک شهید حجت‌الله خانلرخانی به خانواده ایشان داده‌شده است، افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید حجت‌الله خانلرخانی پس از انتقال پیکر پاک این شهید به شاهرود انجام می‌شود و برگزاری آئین‌های این شهید از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha