جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری اولین همایش تقدیر از ممتازین مدارس علمیه استان در راستای تقویت نخبگان حوزوی همزمان با آغازین روز دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از برگزاری اولین همایش تقدیر از ممتازین مدارس علمیه استان در را ستای تقویت نخبگان حوزوی همزمان با آغازین روز دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با حوزویان بر مأموریت حوزه و روحانیت بر نخبه پروری و اهمیت به استعداد طلاب، تشویق این عزیزان  برای رسیدن به جایگاه رفیع تهذیبی، علمی، آموزشی و سرلوحه کار ما خواهد بود.

وی افزود: با توجه به توافقات انجام شده با اداره اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه در نظر داریم یک برنامه تشویقی برای ممتازین حوزه در روز 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) برگزار نمائیم.

حجت الاسلام صادق ایرانی بیان کرد: در این همایش از نخبه های قرآنی، پژوهشی و علمی تقدیر بعمل می آید و این کار باعث ارتقای فرهنگی و بنیه علمی و ایجاد انگیزه در سایر طلاب علوم دینی خواهد بود.

وی در ادامه با اهمیت برگزاری این همایش افزود: این برنامه رونقی دوباره به حوزه های علمیه خواهد داد تا طلاب در درس و بحث خود جدیت بیشتری داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال آینده نیز شاهد رویش نخبگان حوزوی از مدارس علمیه استان و برگزاری چنین همایش هایی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha