جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حسن میر رحیمی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد گفت: حوزه های علمیه و روحانیون باید پاسخگوی شبهات نسل جوان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام سید حسن میر رحیمی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) که با حضور روحانیون، طلاب در مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مشکلات و مسائل مردم، اظهار داشت: باور داشته باشید که اگر معاد باوری حضرت فاطمه (س) و الگو قرار دادن شخصیتی بزرگ مانند امام خمینی (ره) در کشور به خوبی جا بیافتد با چنین مسائل و مشکلاتی در جامعه رو به رو نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر در جامعه افکار الهی به خوبی نهادینه شود،خروجی آن هم شخصی مانند شهید بی سر مدافع حرم محسن حججی می‌شود که مقام معظم رهبری در ارتباط با شخصیت این شهید بزرگوار فرمودند: "شهید حججی حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد".

وی با تأکید بر اینکه روحانیت در خط مقدم انقلاب، باید اگر خلاف و خطایی در کشور وجود دارد با اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از پیشروی آن جلوگیری کند گفت: متأسفانه این مسئله در کشور بسیار کم‌رنگ شده است، به طوری هر شخص با مشاهده یک اشتباه و گناه در جامعه به سادگی از کنار آن عبور می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد در پایان اضافه کرد: حوزه‌های علمیه، علما، روحانیت و خانواده‌ها باید نسبت به مشکلات و ذهنیتی‌ها که در جوانان به‌واسطه وجود فضاهای مجازی ایجاد شده احساس مسئولیت کنند و شبهات و سؤالات جوانان را پاسخ‌گو باشند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha