جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان یزد با اعلام آمادگی کمک به راهنمایی و رانندگی در عرصه فرهنگ سازی، گفت: روحانیون به عنوان امین و معتمد و همراه مردم می‌توانند در انتقال مفاهیم مختلف نقش مؤثر و مثبتی را ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد ، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس،  امروز در نشستی با سرهنگ جمشیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد با بیان اینکه هم اکنون بیش از 1400 طلبه در استان یزد در مدارس علمیه در حال تحصیل دروس حوزوی هستند، اظهار داشت: همچنین در سطح استان یزد تعداد 80 مُبلغ در طرح هجرت شرکت و در روستاها و مناطق محروم استان در امر تبلیغ فعالیت دارند.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به وجود 60 مُبلغ در مدارس امین استان یزد خاطرنشان کرد: این مبلغین در 60 مدرسه امین استان یزد مشغول به فعالیت در عرصه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی هستند.

وی ادامه داد: با وجود ظرفیتی که در حوزه‌ علمیه استان یزد وجود دارد می‌توان بهترین استفاده را برد و با برگزاری جلسات و همایشات مختلف برای روحانیون، طلاب و مبلغین، در امر آگاه سازی بیشتر مردم در قوانین راهنمایی و رانندگی گامی مؤثر برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با تأکید بر مسجد محوری اضافه کرد: روحانیون به عنوان امین و معتمد و همراه مردم می‌توانند در انتقال مفاهیم مختلف نقش مؤثر و مثبتی را ایفا کنند.

مدیر حوزه علمیه یزد به یکی از طرح‌های خوب راهنمایی و رانندگی که در مدارس اجرا می‌شود اشاره کرد و افزود: طرح «همیار پلیس» یکی از طرح‌های تأثیرگذار و مثبتی بود که راهنمایی و رانندگی در سطح کشور اجرا کرد و نتیجه مثبت آن نیز در سالیان گذشته به خوبی مشخص و معین شد.

وی در پایان تأکید کرد: حوزه علمیه استان یزد در راستای رسیدن به اهداف عالی نظام و برقراری قوانین در سطح کشور اعلام آمادگی می‌کند و هر زمان که نیاز به برگزاری جلسات و همایشات برای فراگرفتن قوانین باشد بدون شک آماده هستیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha