جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با بیان این که یکی از برجسته ترین حرکت های دشمنان علیه دین ترویج بی حجابی و فساد در جامعه اسلامی است، گفت: امروز بانوان جامعه اسلامی باید همان روش و منش آن بانوی نمونه اسلام را در حفظ عفاف و حجاب دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی این شهرستان با بیان این که حضرت فاطمه(س) کوثر پربهای قرآن است، گفت: اگر ما امام زمان(عج) داریم، اگر سادات داریم اگر رهبر داریم از فاطمه(س) است.

وی با اشاره به این که حضرت زهرا(س) اولین شهیده راه ولایت است، تصریح کرد: مشی حضرت در دفاع از دین و ولایت مشی اعتراضی، عدم تائید دستگاه حاکمیت آن روز، به صحنه آوردن مظلومیت امیر مومنان(ع) و برجسته کردن حادثه غدیر بود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که یکی از برجسته ترین حرکت های دشمنان علیه دین ترویج بی حجابی و فساد در جامعه اسلامی است، بیان داشت: امروز بانوان جامعه اسلامی باید همان روش و منش آن بانوی نمونه اسلام را در حفظ عفاف و حجاب دنبال کنند.

وی با اشاره به این که دشمن در دوران حیات حضرت فاطمه(س) نیز همه توان خود را برای خدشه دار کردن عفاف و حجاب و جایگاه ولایت و رهبری به کار گرفته بود، افزود: حضرت تمام قد در برابر انحراف دشمن ایستادند و به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که فاطمیه نیز با همانند محرم و عاشورا گرامی داشته شود، خاطرنشان کرد: باید با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود در جهت عزاداری مادر ائمه(ع) و برجسته کردن عنصر حامی ولایت به جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه بابلسر با تأکید براین که روحانیت باید مباحث کلیدی حرکت صدیقه طاهره و ائمه اطهار(ع) را برای جامعه تبیین و تشریح کنند، ادامه داد: باید فاطمیه عاشورایی شود تا جامعه به خوبی از ارزش های فاطمی بهره مند شوند.

حجت الاسلام قلی پور در بخش دیگری از سخنان خود به خلق حماسه 22 بهمن امسال ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که این حضور بی نظیر پایانی بر توطئه افکنی های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود، گفت: شکوه و عظمت حضور مردم در همه صحنه ها و عرصه ها تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی با بیان این که این حضور نشان داد که مردم همچنان وفادار به نظام و رهبری هستند و پای عهد خود با آرمانهای انقلاب و شهدا ایستاده اند، بیان داشت: مردم مؤمن و با معرفت ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر خود  22 بهمن تماشایی را به تصویر کشیدند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مردم‌سالاری دینی و عدالت خواهی در نظام جمهوری اسلامی ریشه در ارزش های دینی دارد، تصریح کرد: مردم با حضور مقتدرانه خود در راهپیمایی 22 امسال این پیام را به جهان مخابره کردند که بزرگترین دستاورد ایران اسلامی مردم سالاری دینی است و این انقلاب به برکت حضور همیشه در صحنه مردم و پشتوانه مردم سالاری دینی در جهان بروز کرد.

امام جمعه بابلسربا بیان این که ملت ایران اسلامی با بصیرت، زمان شناسی، تکلیف‌مداری و ولایت محوری حماسه ای دیگری را خلق کردند، گفت: مردم با چنین حماسه عظیم و بی نظیری وفاداری خود به نظام و رهبری را دوباره به جهانیان ثابت کردند وسیلی محکمی به صورت بدخواهان ایران و دشمنان و یاوه گویان نظام زدند.

حجت الاسلام قلی پور ملت ایران را میراث دار شایسته ای برای انقلاب و این نظام دانست وافزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی این حضور اعجاز گونه را با تعبیر دلنشین حضور تماشایی پیش بینی کردند، افزود: بار دیگر در 22 بهمن امسال  پیوند قلبی، عمیق و ناگسستنی امام و امت به منصه ظهور رسید.

امام جمعه بابلسر با بیان این که مردم وظیفه خود در قبال آرمان های امام و شهدا، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی  را می دانند و وظیفه شان را به درستی عمل کردند، خاطرنشان کرد: هر زمان که نیاز بود این مردم برای کشور و برای اسلام در صحنه بودند و نشان دادند به اصول آرمان ها و اهداف انقلاب پس از 39 سال همچنان به شدت پایبندند و تا آخر پای عهد خود با انقلاب، ایستاده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha