جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد

حوزه/عضو ارشد هیئت تجمع علمای مسلمین لبنان با تأکید بر اینکه امروز ولایت‌فقیه حق است، گفت: حمایت و تبعیت از مقام معظم رهبری هم بر همه واجب دینی است، چراکه پیامبران و سایر امامان هم به دنبال پیروی از حق بودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمد فائز محمد، صبح امروز در نشست با روحانیون و مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، اظهار داشت: امروز ولایت‌فقیه حق است، ازاین‌رو حمایت و تبعیت از مقام معظم رهبری هم بر همه واجب دینی است، چرا که پیامبران و سایر امامان هم به دنبال پیروی از حق بودند.

وی با بیان اینکه امام خمینی بهترین الگوی مسلمانان جهان در رسیدن به حق است، افزود: امام خمینی(ره) همیشه به  دنبال حق بودند و در پیش ایشان حرف شیعه و سنی نبود و بلکه ایشان دنبال حق بودند که حق همان پیامبر و امامان ما هستند که آن‌ها هم یکی هستند.

حجت‌الاسلام محمد تصریح کرد: امیرالمؤمنین(ع) همیشه طرفدار حق بودند و نه با شیعه بود و نه با سنی و بلکه حق را ملاک و اهداف مقدس خود قرار داده بودند و محبت حق است و بخشش  و وحدت هم حق است.

وی گفت: جهاد و مبارزه با اسرائیل حق است، دفاع از کتاب قرآن و آموزه‌های اسلامی حق است و با این تفاصیل ما در کنار یکدیگر هستیم و هدف ما که همان حق است نیز یکی است.

عضو ارشد هیئت تجمع علمای مسلمین لبنان با بیان اینکه پیروزی و آزادسازی فلسطین فقط و فقط با وحدت کلمه میسر می‌شود، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف ما مسلمانان، آزادی هرچه زودتر بیت‌المقدس از چنگال کافران و ظالمان است که بیت‌المقدس نیز حق است و پیروزی مظلومان و مستضعفان نیز حق است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha