جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رحیم آبادی

حوزه/رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر افزایش تعداد نماز جمعه در دستور کار نبوده، بلکه بیشتر کیفیت سازی مدنظر است، گفت: در حال حاضر نمازجمعه در ۲۶ نقطه خراسان جنوبی با حضور ۲۶ امام‌جمعه اقامه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، صبح امروز در نشست مسئولان ستادهای نماز جمعه خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: در استان خراسان جنوبی در 26 نقطه نماز جمعه اقامه می‌شود.

وی با بیان اینکه در کشور در 900 نقطه نماز جمعه اقامه می‌شود، افزود: 26 امام‌جمعه، نماز جمعه را در استان اقامه می‌کنند و در حال حاضر برای افزایش نقاط برپایی نماز جمعه برنامه نداشته بلکه بیشتر به کیفیت سازی می‌پردازیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: روز جمعه هر انسانی در زمانی به‌عنوان فراغت به برنامه‌های شخصی خود می‌پردازد که شرکت در نماز جمعه یکی از برنامه‌های مهم در روز جمعه است که مردم حضور پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی افزود: ستاد برگزاری نماز جمعه رسالت آن تنها برگزاری نماز نباید باشد و امام‌جمعه رسالت آن ایجاد فضای است که بتواند در خطبه‌های جمعه، برد حداکثری داشته باشد.

وی ادامه داد: می‌توان با برنامه‌ریزی لازم به سمت و سویی برویم تا کسانی که در فضای مسموم عصر حاضر در جامعه دچار آسیب شبهات می‌شوند، در نماز جمعه پاسخ صحیح بگیرند و با عشق و علاقه پای آن‌ها به نماز جمعه باز شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی افزود: امیدواریم بتوانیم جامعه مخاطب اصلی خود را حفظ و کیفیتی که مدنظر نماز جمعه است داشته باشیم و زمینه را برای ظهور امام عصر(عج) فراهم کنیم.  

وی خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی از درح تا مراکز شهرستان‌ها نماز جمعه اقامه می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha