شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی-نماینده ولی فقیه در سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان با وعده‌های واهی مردم را نسبت به‌نظام ناامید و دل سرد نکنند، بر لزوم برطرف سازی موانع تولید و اشتغال در سال جدید تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان سمنان که با حضور استاندار و در سالن جلسات یادگار امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه اشتغال و رونق اقتصادی از مهم‌ترین مطالبه مردم در چند سال اخیر از مسئولان بوده است، اظهار داشت: سیر کردن شکم‌های گرسنه یکی از مهم‌ترین رویکردها و وظایف مسئولان اجرایی در نظام است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان این که ترویج معنویت و گسترش عدالت در جامعه باید در دستور کار مسئولان در سال جدید قرار گیرد، تصریح کرد: این امر را سرلوحه تمامی فعالیت‌های روزمره خود نیز قرار دهند.

وی با بیان این که استان سمنان ظرفیت مطلوبی را برای توسعه اقتصادی دارد، گفت: خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر رضوی علی ابن موسی‌الرضا(ع) و گردشگران داخلی و خارجی نقش مؤثری را در این عرصه ایفا می‌کند.

آیت‌الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: گردشگری یک صنعت اقتصادی و ارزآور است و مسئولان در آستانه سال نو برای ساماندهی ظرفیت‌های گردشگری استان اقدامی مؤثر و عاجلانِ انجام دهند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مشکلات معیشتی مردم در سال نو افزود: مسئولان از وعده‌هایی که هرگز عملیاتی نمی‌شوند بپرهیزند و مردم را نسبت به‌نظام ناامید و دل سرد نکنند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه در مسیر تولید و اشتغال باید هر مانعی که وجود دارد، برطرف شود، تصریح کرد: در این راستا نیازمند همکاری و تعامل عموم مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان سمنان هستیم.

آیت الله شاهچراغی با بیان این که رفع مشکلات معیشتی مردم بهترین شادی برای آنان است، گفت: هیچ شادی و نشاطی خوش‌تر از خدمت به مردم نیست و این امر در جامعه و پایبندی مردم به‌نظام نیز اثرگذار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha