جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین لطفی-نماینده ولی فقیه در ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لطفی، با بیان اینکه اقتصاد کشور، از سال‌ها پیش بیمار شده است، گفت: دولت باید در حمایت از کالای ایرانی کارخانه‌ها و بنگاه‌های تعطیل شده را با تأمین اعتبارات فعال کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان ایلام، امروز در اجلاسیه منطقه‌ای ائمه جمعه استان‌های ایلام، بوشهر و خوزستان با اشاره به اینکه ارتقای سطح نماز جمعه‌ها برای جلب مخاطب از محورهای اصلی اجلاسیه بود،‌ اظهارداشت: چنین ابتکاری ارزشمند و در خور توجه است که نظرخواهی ائمه جمعه را در زمینه‌های مختلف به ویژه نماز جمعه شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تریبون نماز جمعه را پیشگام و پیشتاز در تحقق فرامین رهبری و شعارهای سال برشمرد و گفت: شعار سال راهبرد و نقشه راه برای دولتمردان و ملت است و امیدواریم با تفاهم و تعامل موجود در میان مسئولان در تحقق آن گام‌هایی برداشته شود.

امام جمعه ایلام، با بیان اینکه ائمه جمعه نقش بی بدیلی در مسائل فرهنگی دارند، خاطرنشان کرد: جایگاه نماز جمعه مورد اعتماد مردم است چراکه مردم به تریبون نماز جمعه و نمایندگان رهبری اعتماد دارند و طی ۴۰ سال این اعتماد نه‌تنها کمرنگ نشده بلکه بیشتر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تشکیل همایش‌های استانی و کشوری را نقطه عطفی در تبادل نظریات و پیشنهادات در زمینه تحقق شعار سال برشمرد و گفت: إن شاءالله آن بخش تحقق شعار سال که مربوط به مردم و تریبون‌های نماز جمعه است، عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: دولت باید در حمایت از کالای ایرانی کارخانه‌ها و بنگاه‌های تعطیل شده را با تأمین اعتبارات فعال کند و خود دولتمردان پیشگام استفاده از کالاهای ایرانی باشند که قطعاً مردم نیز دنباله‌رو خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در ایلام افزود: ورود کالای قاچاق معضلی است که نگرانی رهبر معظم انقلاب را در پی داشت و ائمه جمعه نیز بر اساس رهنمودهای رهبری بستن مبادی ورود کالای قاچاق را خواستار شدند.

امام جمعه ایلام گفت: کالای کیفیت داری که در داخل تولید می‌شود نباید مشابه آن وارد شود و شعار سال را محدود به نصب بنر و برگزاری همایش‌ها و سمینارها نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه دشمن اقتصاد بیمار کشور را هدف قرار داده است، اظهارداشت: با حمایت از کالای ایرانی نقشه‌های شوم دشمنان شکست خورده و اقتصاد پویایی خواهیم داشت.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha