جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اوقاف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراسم اختتامیه دوره ششم طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم همراه با تجلیل از ۳۰۰ مربی قرآنی و قرآن پژوه برتر در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف ترغیب و تشویق مربیان قرآنی و قرآن پژوهان و همچنین گسترش طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم امسال مراسم اختتامیه دوره ششم طرح ملی تربیت حافظان قرآن به صورت منطقه ای برگزار می شود .

وی افزود: این مراسم به میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک و ناحیه دو اصفهان در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان ادامه داد: در این مراسم که روز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود از 300 مربی و قرآنی و قرآن پژوه برتر دوره ششم طرح ملی تربیت حافظان قرآن شهرستان اصفهان، کوهپایه، جلگه و جرقویه و بن رود با اهدای جوایزی ارزنده تجلیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: طرح ملی تربیت با هدف پیروی از منویات مقامم معظم رهبری(دامت برکات) مبنی بر تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن کریم برگزار می شود که تاکنون شش دوره متوالی اجرا شده و امسال نیز این طرح با همکاری مراکز فرهنگی قرآنی بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه ها و موسسات قرآنی شهر اصفهان در رشته های حفظ 5 جزء، جفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل و... برگزار می شود که افراد علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در این دوره، می توانند با اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه شهرستان اصفهان با شماره 32238577 و یا 32222753 واحد فرهنگی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha