سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مهدوی امین ۲

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: ۳۲۰ امام جماعت در ادارات و دستگاه های اجرایی این استان در امر اقامه نماز جماعت فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین ظهر امروز در مراسم معرفی رئیس جدید ستاد اقامه نماز استان لرستان که در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه هم اکنون نماز جماعت در 400 مسجد شهری و روستایی استان لرستان اقامه می شود، بیان داشت: باید از تمام ظرفیت ها برای استقرار مبلغان و روحانیون برای اقامه نماز در بیشتر مساجد روستایی استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه 300 روحانی طرح هجرت در روستاهای استان لرستان به امر تبلیغ علوم دینی و سیره اهل بیت(ع) مشغول هستند اظهار کرد: 320 خانه عالم نیز در روستاهای استان برای استقرار مبلغان در امر تبلیغ در حال ساخت هستند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان به وجود 1700 مسجد در استان لرستان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: در این مساجد اقامه نماز جماعت توسط روحانیون برای نمازگران هم استانی برپا است .

حجت الاسلام مهدوی امین با بیان اینکه قریب به 320 امام جماعت در ادارات و دستگاه های اجرایی استان لرستان در امر اقامه نماز جماعت همکاری دارند، افزود: انتظار می رود حضور کارمندان در نماز جماعت ادارات پررنگ تر شود و نماز باشکوه تر برگزار گردد.

وی با بیان اینکه ساخت مساجد در ورودی شهرها برای اشاعه فرهنگ نماز ضرورت دارد، خاطر نشان کرد: انتظار می رود همه زیرساختهای نرم افزاری و سخت افزاری برای اشاعه فرهنک نماز در جامعه فراهم شود و شاهد گسترش و تعمیق فرهنگ نماز در جامعه باشیم .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان، اطمینان بخشی قلبی را مهمترین برکت و ثمره نماز برشمرد و گفت: باید از تمام ظرفیت های مذهبی برای توسعه فرهنگ نماز در جامعه بهره گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha