جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عبودتیان مدیر عامل بنیاد خاتم(ص)

حوزه/مدیر عامل بنیاد خاتم(ص) بابیان اینکه مهمترین برنامه دشمن برای مقابله نظام و انقلاب« راهبرد فشار جامعه» است، اظهار داشت: برای این مسئله سناریویی تنظیم شده است تا با باز شدن دانشگاها، اغتشاشات خیابانی شروع شود و بتوانند با سقوط نظام، کار انقلاب را به پایان برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، احمد عبودتیان امروز در دومین اجلاسیه ملی رابطین جامعه ایمانی مشعر که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی(عج)  قم برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان به دنبال توطئه وسیع علیه نظام، انقلاب و ولایت فقیه هستند، گفت: وضعیت برای همگان مشخص است و به همین دلیل برای مقابله نباید ناامید شد، بلکه باید بر فعالیت و خدمات به مناطق محروم و مردم مستضعف افزایش دهیم.

مدیر عامل بنیاد خاتم(ص) بابیان اینکه نتوانستیم ساختار درست نظام و انقلاب را درست بفهمیم و درک کنیم، افزود: برای فهمیدن ساختار درست نظام، باید به دنبال رهبر انقلاب حرکت کرد و منویات ایشان را به جد دنبال نمود.

وی عنوان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که بعضی از نمایندگان  ولی فقیه مسیر را درست رفتند و در مسیر خدمت رسانی قراربه محرومین قرار گرفتند و همین مسئله بازتاب وسیعی به همراه داشته است. باید این حرکت و خدمت ها را بیشتر ادامه داد تا ارتباط با مردم قوی تر شود.

مدیر عامل بنیاد خاتم(ص) با بیان این که جوانان مؤمن را باید شناسایی کردو با هیئت ها مرتبط  نمود گفت: در پاییز سال90 دو جریان برای مذاکره و حل و مبارزه برای مشکلات مردم در کشور شکل گرفت که در رأس جریان دوم، سردارد قاسم سلیمانی و اولی بعضی مسئولان وقت قرار دارند، الان این دو جریان به صورت موازی در حال پیشروی هستند و جریان اول به شدت از جریان دومی درامر خدمت رسانی و پیشرفت انقلاب می ترسد.

مدیر عامل بنیاد خاتم(ص) افزود: هر دو جریان سخنان رهبری را به کرسی می نشانند، ولی جریان دومی چگونه پیروی از ولایت فقیه می کند و اولی چگونه در حال فعالیت است و تمام سعیش به کرسی نشان منویات رهبری است ولی به شیوه ای که خود طراحی کرده است.

وی عنوان کرد: الان باید همه مردم بدانند که خروجی این دو جریان در کشور چه چیزی است. جریان دوم مسائلی مانند سعد حریری و حادثه کردستان را با همکاری دوستان خارجی به راه انداختند، اما نتیجه به نفع جریان دوم و انقلاب پیش رفت و سعد حریری که به عربستان رفته بود دوباره به حزب الله متصل شد و حادثه کردستان عراق هم وضع مناسبی گرفت.

عبودتیان گفت: امروز شاهد اتفاق دیگری از سوی جریان اول با همکاری مزدوران خارجی به نام گرانی، اغتشاشات در عرصه اقتصاد و اخلال در نظام بانکی هستیم که این مسئله بعد از موضوع برجام رونق جدی تری به خود گرفت.

مدیر عامل بنیاد خاتم(ص) بابیان اینکه مهمترین برنامه دشمن برای مقابله نظام و انقلاب« راهبرد فشار جامعه» است، اظهار داشت: برای این مسئله سناریویی تنظیم شده است تا با باز شدن دانشگاها، اغتشاشات خیابانی شروع شود و بتوانند با سقوط نظام، کار انقلاب را به پایان برسانند.

وی عنوان کرد: این مسئله رسالت نیروهای حزب اللهی را سنگین تر کرده است و یکی از رسالتها خدمت رسانی و از بین بردن فقر، شناسایی مناطق و زمین های حاصل خیز و راحل های خوب برای رفع مشکلات اقتصادی و معاملات بین المللی و انجام فعالیت های راهبردی و استراتژیک است.

عبودتیان بابیان اینکه بنیاد خاتم(ص) برای همراه کردن جوانان اقدامات وسیعی کرده است و در این اقدامات نباید از خون شهید محسن حججی گذشت، عنوان کرد: شهید حججی سابقه کمی در سپاه داشت ولی اراده و همت داشت که درخیلی از افراد نبود.

مدیر عامل بنیاد خاتم(ص) افزود: پیام شهادت محسن حضور میلیونی و به راه انداختن دسته هایی متشکل از جوانان بود.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha