جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از تحصیل قریب به یک هزار و ۷۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه این استان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، امروز در دوره «میثاق طلبگی» حوزه علمیه استان لرستان، در دانشگاه علامه طباطبایی خرم آباد، با بیان اینکه طلاب باید همواره با اخلاص و سخت کوشی در امر تبلیغ علوم دینی قدم بردارند، گفت: طلاب باید با کسب معارف اخلاقی ،نظم ،مطالعه و تحقیق و پژوهش برای تهذیب و تحصیل در حوزه همت خود را بکار گیرند .

وی با بیان اینکه طلاب و مبلغان پرچمداران اشاعه دین و آگاهی در جامعه هسنتند، افزود: برای تبلیغ موثر و کارآمد در جامعه مبلغان باید با مطالعه و تحقیق پاسخگوی سوالات و شبهات جامعه بویژه نسل جوان باشند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه دوره میثاق طلبگی، دوره ای برای کسب معارف طلبگی برای متقاضیان تحصیل در حوزه علمیه است، اظهار کرد: در این دوره طلاب با مسئولیت ها و رسالت ها تبلیغی و چگونگی حضور خود در جامعه برای تبلیغ آشنا خواهند شد .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به تحصیل قریب به یک هزارو 700  طلبه در حوزه علمیه استان لرستان، گفت: این تعداد طلبه در 13 مدرسه علمیه استان لرستان مشغول فراگیری علوم حوزه هستند .

وی در پایان گفت: امید می رود طلاب با کسب معارف تهذیبی و تبلیغی در گسترش رسالت های حوزه های علمیه که نشر معارف دینی و شیعی و همچنین معارف انقلابی در بین نسل جوان است رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha