جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سفیران کریمه

سفیران کریمه در حاشیه سفر به استان گلستان با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفت‌و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کاروان سفیران کریمه اعزامی به گلستان متشکل از دو خادم، یک مداح و یک سخنران است که پنج‌شنبه با سفر به گنبدکاووس ضمن غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای این شهرستان با امام جمعه و خانواده شکوری شهید مدافع حرم دیدار کرده‌اند.

این کاروان نماز ظهر و عصر را در زندان گنبد اقامه و ضمن عیادت از بیماران در بیمارستان شهدا، در مسجد قائمیه این شهرستان نماز مغرب و عشا خود را به جماعت برگزار کردند و همچنین مراسم جشن و دعای کمیل نیز در امامزاده یحیی بن زید با حضور این افراد برگزار شده است.

روز جمعه 22 تیرماه نیز کاروان سفیران کریمه در مراسم جشن و دعای ندبه هیات مکتب‌الرضا گرگان حضور یافتند و سپس گلزار شهدای گمنام در تپه نورالشهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

همچنین، دیدار با زندانیان گرگان، شرکت در نماز جمعه گرگان و گفت‌و گو با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان از دیگر برنامه‌های هیات سفیران کریمه در گلستان بوده است.

کاروان سفیران کریم عصر جمعه با حضور در کردکوی ضمن غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند و سپس به ملاقات خانواده شهید زاهدپور از شهدای مدافع حرم رفتند و با حضور در مسجد جامع این شهر نماز جماعت و مراسم جشن میلاد را برگزار کردند.

کاروان سفیران کریمه امروز هم‌زمان با شنبه 23 تیرماه با حضور در شهرستان آق‌قلا از بیماران بستری در بیمارستان آل‌جلیل شهرستان عیادت کرده و پس از بازگشت به گرگان مراسمی با حضور مسئولان هیات‌های مذهبی زنان در حسینیه بخشیانی‌ها برگزار و نماز ظهر و عصر با حضور این کاروان در نمازخانه نیروی انتظامی اقامه شده است.

همچنین عصر امروز نیز این کاروان با حضور در منزل شهید قاسم تیموری از شهدای مدافع حرم با خانواده این شهید دیدار می‌کنند و سپس با حضور در بیمارستان پنجم آذر گرگان از بیماران سرطانی عیادت خواهند کرد.

حضور در برنامه تلویزیونی قرار شبانه سیمای مرکز گلستان و جشن متمرکز و نورافشانی در امامزاده عبدالله گرگان از دیگر برنامه‌های این هیات خواهد بود.

کاروان سفیران کریمه روز یکشنبه با حضور در خانه سالمندان نیکان گرگان به عیادت مادران سالمند می‌روند سپس در جشن دختران آفتاب در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی حضور خواهند یافت و نماز ظهر و عصر را در مسجد امام محمد باقر (ع) لشگر 30 اقامه می‌کنند.

کاروان سفیران کریمه با حضور در روستای نوده ملک به دیدار خانواده شهید حسینی از شهدای مدافع حرم می‌روند و در شهرستان آزادشهر ضمن عطرافشانی گلزار شهدا با امام جمعه دیدار خواهند کرد.

دیدار با خانواده شهید غلامی از شهدای مدافع حرم و حضور در کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع نگین شهر با حضور اهل سنت نیز از دیگر برنامه‌های کاروان سفیران کریمه خواهد بود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha