جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه الزهرا (س) اصفهان

حوزه/ امروز برای نجات از بحران اقتصادی باید مقاومت کرد و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، دینداری، عدم احتکار اجناس مورد نیاز، اتحاد در برابر تحریم ها و نخریدن کالای گران جلوی توطئه دشمن را بگیریم.

ه گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، سرهنگ غلامرضایی، در نشست سیاسی با عنوان «درد اقتصاد کشور ایران» که در موسسه آموزش عالی حوزوی فاطمه الزهرا(س) اصفهان برگزار شد، کشور ایران را از جمله قدرت های برتر خاورمیانه برشمرد و گفت: برخی معتقدند نظام جمهوری اسلامی ناکارآمد است و دین اسلام نمی تواند پاسخگویی ندارد!!! اسلام و دینداری دو مقوله مجزاست، هر کس ادعا کرد مسلمان است نمی توان گفت که طبق دین عمل می کند.

وی در ادامه افزود: در هنگام مطرح شدن انقلاب اسلامی در زمان حضرت امام خمینی(ره) دو گفتمان کمونیسم و لیبرال دموکراسی بر جهان حاکم بود که هر دو قدرت به منزله  دو لبه یک قیچی تلاش در براندازی این گفتمان دینی داشتند. در ابتدا با راه اندازی جنگ  بین دو کشور مسلمان و در نهایت هدف، متحد شدن همه کشورها برای ساقط کردن این نظام بود.

غلامرضایی، حوادث اخیر در اهواز و حمله عربستان به ساکنین یمن را از نظر نظامی بی ارزش خواند و اظهار کرد: همان طور که رهبر انقلاب در بیانات خود فرمودند، نیروهای مسلح کمتر از ده روز پاسخ جنایت آنها را داد.

وی عدم بصیرت، اشرافی گری، رفاه و قدرت طلبی، عدم دشمن شناسی و اعتماد به دشمن را از عوامل به وجود آمدن عاشورا برشمرد و گفت: با وجودی که ترامپ صریحاً در زمان نامزدی ریاست جمهوری خود ابراز کرد که برجام قردادی ننگین است و از ابتدا تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده، برخی در داخل وی را کدخدا می دانند و به او اعتماد می کنند.

غلامرضایی، عوامل گرانی را شامل تحریم، عدم تدبیر برخی مسئولان و بی تدبیری مردم در هجوم برای خرید برخی از کالاها غیر ضروری دانست و تصریح کرد: ریختن بی رویه ارز و سکه توسط بانک مرکزی در بازار، همچنین تبلیغات و ایجاد جنگ روانی دشمن و ... موجب گردید که امروز اقتصاد ایران به پرتگاه نزدیک شود، در حالی که رهبر معظم انقلاب چند سال پیش با هشدار به دولتمردان، بر لزوم جایگزینی ارزهای دیگر به جای دلار  تاکید کردند.

وی تصریح کرد: امروزه برای نجات از بحران اقتصادی باید مقاومت کرد و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، دینداری، عدم احتکار اجناس مورد نیاز، اتحاد در برابر تحریم ها و نخریدن کالای گران جلوی توطئه دشمن را بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha