جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: پرداختن مسئولین به موضوعات حاشیه ای به جای پیگیری و رفع مشکلات مردم، سبب بی اعتمادی مردم می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در جلسه شورای اداری شهر ارداق که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) در زمینه خدمت به مردم فرمودند «وظیفه همه ما و دست اندرکاران است که به این مردم خدمت کنیم و در غم و شادی و مشکلات آنان شریک باشیم و گمان نمی کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشتنه باشد»، این مهم نشان دهنده اهمیت خدمت به مردم است.

وی با اشاره به این که با نگاهی به فرمایشات امام خمینی و مقام معظم رهبری به این نتیجه می رسیم که برخدمت به مردم و توجه به طبقه محروم تاکید  زیادی شده، افزود: پرداختن مسئولین به موضوعات حاشیه ای به جای پیگیری و رفع مشکلات مردم، سبب بی اعتمادی مردم می شود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین ادامه داد: اگر تامل بیشتری به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در زمینه ریاست طلبی داشته باشیم، به این نتیجه می رسیم که در عرصه خدمت به مردم و تعمیق بخشی مفاهیم اسلامی و انقلابی باید از یکدیگر سبقت بگیریم و خود را درگیر روزمرگی و مسائل حاشیه ای نکنیم.

 حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: وقتی مسئولان در پذیرش مسئولیت ها متوجه روز جزا باشند، دیگر کسی برای گرفتن مسئولیت وارد بداخلاقی ها نخواهند شد و دست به تخریب دیگران نخواهند زد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تمامی مسئولان و مدیران بتوانند گام های اساسی در راستای خدمت هر چه بهتر به مردم بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha