جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیم زاده گفت: گذشته به مثابه چراغ راه آینده دارای درس‌ها و عبرت‌هایی است که می‌تواند هدایتگر امروز ما باشد، سال ۸۸ مقطع حساس تاریخ انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود، بنابراین برای آشنایی دانشجویانی که جنبش‌های قبل و بعد از انقلاب همانند ۹ دی را درک نکرده‌اند، جریان سال ۸۸ را طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری بازخوانی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده، امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: برقراری نظام جمهوری اسلامی به تعبیر رسای امام خمینی(ره) از نعمت‌های عظیم الهی بر مردم ایران است.

وی اثرگذاری اصل مترقی ولایت‌فقیه و رهبری حکیمانه در هدایت کشتی انقلاب را یادآور شد و افزود: گذشته به مثابه چراغ راه آینده دارای درس‌ها و عبرت‌هایی است که می‌تواند هدایتگر امروز ما باشد، سال ۱۳۸۸ مقطع حساس تاریخ انقلاب اسلامی ایران به‌شمار می‌رود؛ بنابراین برای آشنایی دانشجویانی که جنبش‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی همانند ۹ دی را درک نکرده‌اند، جریان سال ۸۸ را طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری بازخوانی کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه انتخابات وسیله عزت و شاخص رشد ملی است، تصریح کرد: انتخابات پایه اساسی نظام بوده و مسئله حساس، مهم و سرنوشت‌ساز کشور و آزمون بزرگ ملت ایران در مقابل دشمنان است.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه برای بروز فتنه سازمان‌یافته سال ۸۸ در زمان انتخابات، سال‌ها پیش برنامه‌ریزی‌ شده بود، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند که با در دست گرفتن دولت، اهداف آمریکا و استکبار جهانی را آرام و بدون هیاهو پیش بگیرند و به اهداف خود برسند.

وی چالش‌های انتخاباتی دشمن را بیان کرد و افزود: نخستین تلاش دشمن برای سردکردن مردم برای شرکت در انتخابات بود که بعد از اجرای نافرجام آن، مسئله مخدوش بودن آرا و تقلب را دومین سرلوحه برنامه کار خود قرار داد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ناسپاسی دوستان و تکرار حرف‌های دشمن یکی از آسیب‌های فتنه ۸۸ است.

وی مطرح کرد:‌ سومین چالش انتخاباتی دشمن، تبدیل فضای مردم‌سالاری به فضای تقابل بود که متأسفانه تا حدودی توانسته بودند در این راستا موفق شوند. آن‌ها می‌خواستند اغتشاشات بعد از انتخابات را به‌عنوان اختلاف بین طرفداران نامزدها و نخبگان سیاسی نظام تداعی کرده و با تردید در صحت انتخابات مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد کنند.

وی افزود: به لطف الهی و به برکت خون پاک شهدا و با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری این گردنه دشوار نیز با موفقیت سپری شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه عمارگونه وارد شوید و آرامش را در جامعه حفظ کنید، نخبگان نباید هر حرفی و هر تحلیلی را که به دشمن برای رسیدن به اهداف کمک می‌کند به زبان جاری کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده اظهار کرد: دانشجویان موظف هستند در محیط دانشگاه، افرادی که منافذ فساد هستند، شناسایی و دیگران را آگاه کنند و این تبلیغ درست و صحیح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha