جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست خبری

مسئول امور نخبگان قرآنی و فرهنگی بنیاد نخبگان استان یزد اطلاع رسانی به مردم و نخبه پروری را از فعالان رسانه ای استان خواستار شد و گفت: نخبگان حوزوی برای بهره مندی از تسهیلات بنیاد نخبگان از طریق حوزه های قم و خراسان رضوی اقدام کنند.

حامد سلطانی مدیر روابط عمومی بنیاد نخبگان استان و مسئول امور نخبگان قرآنی و فرهنگی بنیاد نخبگان استان یزد، در نشست خبری دکتر کلانتر رییس این بنیاد در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، در مورد اعلام آمار نخبگان علوم انسانی و حوزوی استان یزد، اذعان کرد: اعلام درصد امکانپذیر نیست و در حقیقت نخبگان علوم انسانی استان یزد تحت حمایت این بنیاد در اقلیت هستند.

وی تصریح کرد: نخبگان حوزوی تحت حمایت خراسان رضوی و قم قرار دارند و حوزویانی که شرایط احراز نخبگی این بنیاد را دارند می بایست از طریق حوزه علمیه این دو استان پیگیری کنند و از تسهیلات بنیاد نخبگان بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد، افزود: بنیاد نخبگان نماد دولت الکترونیک است و همه فارغ التحصیلان دانشگاهی استان یزد و حوزوی می توانند برای اطلاع از کسب شرایط نخبگی به سایت های بنیاد نخبگان و در استان به آدرس www.yazd.bmnlir مراجعه کنند.

سلطانی، نخبه پروری را از فعالان رسانه ای استان خواستار شد و گفت: رهبر معظم انقلاب در 12دی86 درسفر به استان یزد، این استان را نخبه خیز و دارالعلم نامیدند و با توجه به جمعیت و تعداد نخبگان دومین استان بعد از تهران قرار داریم.

وی تأکید کرد: خبرنگاران استان می توانند با انتشار اخبار نخبگان و اطلاع رسانی به مردم و به افرادی که با توجه به وجود نخبگی از شرایط احراز آن اطلاع چندانی ندارند کمک نمایند.

مسئول امور نخبگان قرآنی و فرهنگی بنیاد نخبگان یزد خاطر نشان کرد: کسب برند نخبگی برای افراد تحت حمایت این بنیاد جدای از مزایای مادی و معنوی یک مزیت هم محسوب می شود.

سلطانی بیان کرد: هر سال رهبر معظم انقلاب با نخبگان کشور دیدار دارند و شیرین ترین نشست های رهبر معظم بنا به بیانات ایشان با نخبگان بوده و می فرمایند« تا نفس دارم لحظه ای از حرکت علمی و نخبگان کشور کوتاه نخواهم آمد».

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha