جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله طه محمدی

حوزه/ امام جمعه همدان با تاکید بر ضرورت حل مشکلات مردم، گفت: مدیری که دیگر کاری از دستانش ساخته نیست باید آبرومندانه کنار برود و راه را برای افرادی که لایق آن پست و مقام هستند، خالی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، ظهر امروز در دیدار مدیران و مسئولان استان همدان، با تاکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: یکی از مشکلات امروز مدیرانی هستند که در مقابل مشکلات مردم بی تفاوت اند.

امام جمعه همدان تاکید کرد: مدیری که دیگر کاری از دستانش ساخته نیست باید آبرومندانه کنار برود و راه را برای افرادی که لایق آن پست و مقام هستند، خالی کند.

وی با اشاره به این که اگر در مقابل مشکل مردم بی تفاوت باشیم، جز سیاهی لشگر دشمن خواهیم بود بیان داشت: معطل کردن حلقه خدمت رسانی به مردم همانند از کار افتادن قطعه ای از ماشینی است که دیگر آن ماشین نمی تواند روشن شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: حضور یک مدیر سیاهی لشگر در پست های حساس نیز همانند آن قطعه معیوب است که تنها با تغییر و جایگزینی می توان جریان را راه اندازی کرد.

وی تصریح کرد: ما نباید بر سر انقلاب منت بگذاریم، بلکه این انقلاب است که باید بر سر ما منت بگذارد که ما را قبول کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: مسئولیتی که به مدیران داده می شود امانت خداوند است و تنها کسانی لایق این پست هستند که عاشقانه به دنبال خدمت به خلق خدا باشند.

آیت الله طه محمدی افزود: باید بدانیم که خداوند نیازی به بندگانش ندارد و ما نیازمند ذات اقدس الهی هستیم و لذا برخی از مشکلاتی که با آنها مواجهیم جز امتحانات الهی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha