جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد در همایش حوزه انقلابی شهرستان جهرم، گفت: انقلاب اسلامی نعمت الهی است که تکلیف حوزه را سنگین تر می کند

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد، در ادامه برنامه های سفر مدیر و معاونان حوزه های علمیه کشور به استان فارس، عصر امروز در همایش «حوزه انقلابی» شهرستان جهرم که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به سوره مبارکه نصر، اظهار داشت: انقلاب نعمت الهی است که تکلیف حوزه را سنگین تر می کند.

معاون آموزش حوزه های علمیه کشور در ادامه سخنان خود به تبیین برنامه‌های آموزشی حوزه مطابق با منویات مقام معظم رهبری پرداخت.

وی در ادامه برنامه های خود به جهرم، با  مدیران، معاونان، اساتید و طلاب مدارس علمیه جنوب استان فارس، در دفتر امام جمعه دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار اساتید، کادر و مدیران مدارس علمیه جنوب استان به بیان مشکلات آموزشی مدارس علمیه پرداختند و پس از آن نیز معاون آموزش حوزه های علمیه کشور به نکاتی پیرامون برنامه ها و طرح های حوزه اشاره کرد.

بازدید از مدرسه علمیه سفیران هدایت خفر و حضور در یادمان یاس کبود روستای فتح آباد جهرم از  دیگر برنامه های حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه سراسر کشور در جهرم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha