جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
متوسلیان

حوزه/ معان تبلیغ حوزه علمیه استان فارس به برگزاری اعتکاف در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: با توجه به زمان اعتکاف که در ایام نوروز آغاز می شود به روحانیون طرح هجرت در روستا ها ابلاغ شده که در کنار اعتکاف عمومی، اعتکاف دانش آموزی نیز به صورت مجزا در مکانی مانند مسجد با رویکرد تبلیغی دانش آموزی برگزار شود.

حجت الاسلام متوسلیان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برنامه های روحانیون هجرت در سطح استان، اظهار داشت: جلسات بسیاری برای برنامه های روحانیون هجرت در ایام پیش رو به ویژه تعطیلات نوروزی پیرامون تبلیغ، اعتکاف و برگزاری جام فوتسال برگزار شده است.

وی به برگزاری اعتکاف در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: با توجه به زمان اعتکاف که در ایام نوروز آغاز می شود به روحانیون طرح هجرت در روستا ها ابلاغ شده که در کنار اعتکاف عمومی، اعکاف دانش آموزی نیز به صورت مجزا در مکانی مانند مسجد با رویکرد تبلیغی دانش آموزی برگزار شود.

معان تبلیغ حوزه علمیه استان فارس، برگزاری مسابقات جام فوتسال در روستاها را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: با توجه به برگزاری جلسات متعدد برای اجرای برنامه های روحانیون هجرت در سطح استان پیشنهاد شده است که روحانیون جام فوتسال رمضان را به جام شعبانیه تغییر دهند.

وی با ادامه این مطلب که دلیل تغییر این جام به دلیل مناسبت های ولادت ایام شعبانیه است، عنوان کرد: روحانیون هجرت که در روستا ها جام والیبال یا فوتسال برگزار می کنند، سعی کنند این جام را در ماه شعبان برگزار کنند چرا که در این ماه می توان از ظرفیت های ماه شعبان استفاده کرد، همچنین این امکان نیز وجود دارد که برخی به دلیل بازی در مسابقات فوتسال رمضان دچار روزه خواری شوند.

حجت الاسلام متوسلیان خاطرنشان کرد: معرفی نیروهای مستعد نیز از جمله دیگر برنامه های روحانیون طرح هجرت در سطح استان به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha