جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ الله مرادی با انتقاد از تورهای گردشگری مختلط در استان کردستان، گفت: ما مخالفتی با شادی مردم و جامعه نداریم، ولی باید این شادی ها در چارچوب و اصول خاص خود برگزار گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، محمود  الله‌مرادی، شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار داشت: باید در مسایل دینی و فرهنگی تصمیمات جدی و تخصصی اتخاذ شود تا خدایی ناکرده زمینه سواستفاده برخی افراد را فراهم نیاوریم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه با انتقاد از روند اجرایی کنگره «محی الدین حق شناس» از شاعران کردستان که چندی پیش در سنندج برگزار شد، گفت: متاسفانه باید گفت که در این کنگره برخی اتفاقات روی داد که به هیچ وجه در شان نظام اسلامی نبود.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: متاسفانه برخی از افراد گمان می کنند زمانی که پشت تریبون قرار گرفتند می توانند هر حرفی را به زبان بیاورند، ولی بی شک با قانون شکنی های آنان برخورد قضایی خواهیم کرد.

الله مرادی گفت: از همه مدیران و مسئولان کشوری و استانی درخواست داریم که اجازه ندهند به بازیچه دشمنان و معاندان نظام و اسلام مبدل شوند، زیرا این وضعیت در شان و جایگاه جمهوری اسلامی نیست.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان یادآور شد: در نظارت های دهه فجر امسال که داشتیم بیشتر دستگاه های اجرایی استان عملکرد مناسبی داشتند.

الله مرادی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی هر کاری که صورت گرفته، به برکت اسلام و نظام بوده است و کسی نمی تواند آن را به سود خود مصادره کند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: یکی دیگر از مشکلات حال حاضر در ادارات و سازمانهای دولتی استان این است که کارمندان به نوعی خود را مشغول کارهای دیگر می کنند و کمتر به رفع و رجوع کار ارباب رجوع می پردازند، لذا اگر امکان داشت این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کردیم.

الله مرادی در پایان سخنان خود با انتقاد از تورهای گردشگری مختلط در استان، گفت: ما مخالفتی با شادی مردم و جامعه نداریم، ولی باید این شادی ها در چارچوب و اصول خاص خود برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha