جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی

حوزه/ مسئول نماینده ولی فقیه در اداره کل حفظ وآثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین با حضوردر بیت مرحوم آیت الله باریک بین از خدمات ارزشمند وماندگار این شخصیت برجسته این شهر دارالمومنین قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام مجید ابراهیمی، در دیدار با فرزند ارشد مرحوم آیت‌الله باریک‌بین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن عالم برجسته گفت: انصافاً حضور آیت‌الله باریک‌بین در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی، چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: مرحوم آیت‌الله باریک‌بین از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در این استان بودند که توانستند علاوه بر اینکه مدارس حوزه‌های علمیه که زمانی در دست رژیم شاهنشاهی بود را خارج و در اختیار طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین قرار دهد.

مسئول عقیدتی و سیاسی امور روحانیت اداره کل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تصریح کرد: تشییع به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی این عالم برجسته نشان‌دهنده این بود که هنوز مردم این شهر خدمات و فعالیت‌های ایشان را از یاد نبرده و نخواهد برد.

سپس حجت‌الاسلام محمد باریک‌بین به گردآوری مجموعه خاطرات مرحوم آیت‌الله باریک بین پرداخت وبیان کرد: با تلاش دوستان و روحانیت حوزه‌های علمیه قزوین درصدد جمع‌آوری خاطرات این عالم برجسته هستیم که خوشبختانه حوزه هنری قزوین در این عرصه توانسته خاطرات ماندگاری از همه اقشار مختلف مردم این شهر جمع‌آوری نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
    0 0
    ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس استان ها مگر نماینده ولی فقیه دارند؟ سمت سازی لطفا نکنید،