جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مسلمانان ممفیس نشست یک ماهه اسلامی برگزار می کنند

حوزه/ مسلمانان شهر ممفیس در ایالت تنسی آمریکا، با همکاری گروه های عام المنفعه محلی، گردهمایی یک ماهه ای با موضوع «حفظ انسانیت در زمانه مدرن» برگزار می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از localmemphis، مسلمانان شهر ممفیس در ایالت تنسی آمریکا با همکاری سازمان های محلی عام المنفعه، نشست یک ماهه اسلامی برگزار می کنند.

از سال 2011 جامعه اسلامی شهر ممفیس یک سری رویدادها برای درک متقابل میان مردم و مسلمانان برگزار کرده اند. موضوع همایش امسال «حفظ انسانیت در زمانه مدرن» نام گذاری شده است.

نخستین روز نشست یک ماهه، روز درهای باز در مساجد مختلف محلی بوده است و میهمانان این نشست، به سخنرانی های کوتاهی درباره تاریخ اسلام در آمریکا گوش دادند.

اسما ابوخرایب، رئیس جامعه مسلمانان در ممفیس گفت: اگر می خواهید دین حقیقی اسلام را بشناسید، اگر دوست دارید درباره آن بدانید، باید بیایید و از خود مسلمانان درباره اسلام بشنوید.

وی افزود: می دانید گاهی وقت ها رسانه ها می توانند بسیار فریبنده باشند. بسیاری از مردم تفاسیر خودشان را از اسلام دارند که ضرورتا درست نیست.

مسلمانان ممفیس برنامه های متعدد زیادی برای ماه مارس راه اندازی کرده اند. از جمله این نشست ها می توان به «بیایید درباره اش صحبت کنیم» اشاره کرد. در این گردهمایی با گروهی از سخنرانان میهمان که قرار است شنبه هفته آینده 9 مارس برگزار شود، جلسه گفتمان دو جانبه ای تشکیل خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha