جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حرم مطهر کاظمین(ع)

حوزه/ با فرا رسیدن سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام شهر مقدس کاظمین و حرم مطهر امام کاظم و امام جواد علیهما السلام شاهد حضور و رفت و آمد جمعیت میلیونی زائرانی است که از نقاط مختلف عراق خود را به این شهر مقدس رسانده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام شهر مقدس کاظمین و حرم مطهر امام کاظم و امام جواد علیهما السلام شاهد حضور و رفت و آمد جمعیت میلیونی زائرانی است که از نقاط مختلف عراق خود را به این شهر مقدس رسانده اند.

ثامر الزبیدی مدیر اجرایی زیارت میلیونی شهادت امام کاظم(ع) تاکید کرد: گروه های زائران به صورت مداوم در حال ورود به حرم مطهر هستند و امنیت و خدمات در سرتاسر شهر برقرار است.

شیخ حسن هادی طه مدیر شعبه خدمات رسانی حرم مطهر نیز درباره خدمات رسانی به زائران این حرم مطهر گفت: ما با افتخار در حال خدمت به زائران امامین کاظمین هستیم و خادمان در حال ساماندهی به ورود و خروج زائران و باز کردن راه برای زائران هستند تا از تراکم جمعیت به ویژه در ساعات اوج زیارت جلوگیری کنند و در این راستا قسمت های مختلف صحن ها و رواق ها مفروش و معطر شده است تا فضای مناسبی برای حضور زائران فراهم شود.

حرم مطهر کاظمین(ع)

حرم مطهر کاظمین(ع)

حرم مطهر کاظمین(ع)

حرم مطهر کاظمین(ع)

حرم مطهر کاظمین(ع)

حرم مطهر کاظمین(ع)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha