جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضور طلاب بسیجی مدرسه علمیه باقرالعلوم شیرگاه در مناطق سیل زده

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم شیرگاه از حضور طلاب و اساتید این مدرسه علمیه در کمک رسانی به مناطق سیل زده شهرستان سیمرغ خبر داد.

حجت الاسلام محمد مهدوی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شیرگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، از حضور طلاب و اساتید این مدرسه  در به مناطق سیل زده شهرستان سیمرغ خبر داد.

وی با بیان این که طلاب پایه های مختلف این مدرسه علمیه به منظور کمک رسانی به مردم سیل زده شهرستان سیمرغ اعزام شدند، افزود: طلاب و اساتید این مدرسه پس از چند روز اقامت در این شهرستان به امداد رسانی و ارائه خدمات مختلف به سیل زدگان پرداختند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به این که بسیاری از منازل مردم شهرستان سیمرغ در سیل اخیر دچار خسارت های جدی شده، بیان داشت: راه ورودی بسیاری از این منازل به دلیل ورود حجم وسیعی از گل و لای مصدود شده بود که با تلاش و همت شبانه روزی طلاب بازگشایی و پاکسازی شد.

مدیر مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شیرگاه با بیان این که حضور طلاب جوان در کنار مردم موجب کاهش آلام و دردهای نمردم رنج دیده این مناطق سیل زده شد، افزود: طلاب به صورت خودجوش و بر حسب وظیفه خود در کنار مردم حاضر شدند و همراه با آنها به پاکسازی و لایروبی منازل سیل زده پرداختند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این حضور طلاب موجب تسریع در روند خدمات رسانی به مردم شده، بیان داشت: مردم سیل زده شهرستان سیمرغ نیز از حضور پرشور و اثرگذار طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان بسیار خوشحال و خرسند بودند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که طلاب و روحانیان حوزه های علمیه در این سیل اخیر بار دیگر ثابت کردند در کنار مردم هستند و آنها را تنها نخواهند گذاشت، افزود: طلاب در همه صحنه ها همراه مردم خواهند ماند و تا آخرین روز به ارائه خدمات به خانواده های آسیب دیده در سیل خواهند پرداخت.

وی با اشاره به این که این مردم سیل زده در کمال نجابت، صبر و شکیبایی با مسؤولان برخورد کردند، گفت: امیداوریم مدیران و مسؤولان نیز در جبران خسارت های وارد شده به این خانواده ها تلاش مضاعفی داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha