جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روز هنر انقلاب اسلامی

حوزه/ نمایشگاه هنر انقلاب و هنر های تجسمی، سرکشی از خانواده های شهید هنرمند، دیدار با ائمه جمعه و برگزاری مسابقات از جمله برنامه های ادارات تبلیغات استان فارس در هفته هنر انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام احمد نجفی رئیس اداره تبلیغات فسا در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با تبریک اعیاد شعبانیه و اهمیت ماه های عظیم و پربرکت رجب، شعبان و رمضان به تبیین شیوه نامه و برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: باید برای اجرایی شدن برنامه ها در سال 98 بر اساس گام دوم انقلاب اسلامی و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به نقش هنر در انتقال آموزه‌های انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و دفاع مقدس به نسل های آینده و جوانان و نوجوانان از تأثیر بی بدیل و اثرگذار نقش هنرمندانه شهید آوینی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یاد کرد و افزود:حوزه هنری که برنامه های متنوع فرهنگی و ادبی در کشور را از بدو تأسیس تا کنون انجام داده متولی اجرای برنامه های اثرگذار در هفته هنر انقلاب اسلامی با مشارکت و همکاری همه اعضا است.

دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه های شاخص هفته هنر انقلاب اسلامی عنوان کرد: دیدار اعضای ستاد هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان و جامعه هنری با امام جمعه شهرستان، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان هنرمند در طول هفته هنر انقلاب اسلامی به ویژه دیدار مسئولان با خانواده شهید هنرمند علیرضا فیروزی شهید شاخص استان فارس نیز برخی از برنامه ها در این هفته خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فسا ادامه داد: از جمله دیگر برنامه های این مجموعه در هفته هنر انقلاب اسلامی، حضور هنرمندان و جامعه هنری در گلزار شهدا و عطرافشانی قبور مطهر شهدا بخصوص شهید علیرضافیروزی همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، حضور هنرمندان و جامعه هنری در نماز جمعه است، هنچنین یادواره دانشجوی هنرمند شهید علیرضا فیروزی که به عنوان برنامه شاخص و اصلی این هفته با محوریت دانشگاه علوم پزشکی فسا و همکاری سایر نهادها برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه غرفه های هنر اسلامی،عکس، پوستر و آثار هنرمندان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اختصاص غرفه جهت معرفی شهدای انقلاب بالاخص شهید هنرمند علیرضا فیروزی و دستاوردهای هنری و فرهنگی، چاپ و نصب بنر مربوط به هفته هنر انقلاب اسلامی و یادواره شهید علیرضا فیروزی و نصب غرفه های نمایشگاه در اداره ارشاد توسط شهرداری فسا و هماهنگی با گروه سرود طه آموزش و پرورش جهت اجرای برنامه سرود در گلزار شهدا از دیگر برنامه های این مجموعه در هفته هنر انقلاب اسلامی نیز به شمار می رود.

  برپایی نمایشگاه هنر انقلاب

حجت الاسلام قاسمیان رئیس اداره تبلیغات گله دار نیز بیان داشت: دیدار از سه جانباز بخش اسیر، خاطره گویی برای خواهران هنرمند توسط آزاده هشت سال دفاع مقدس سید عیسی علامه، دیدار از خانواده شهید هنرمند یوسف مظاهری از جمله برنامه های این اداره به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی است.

وی به برگزاری مراسم میلاد امام حسین(ع)  اشاره کرد و بیان داشت: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در اسیر برگزار خواهد شد، همچنین مراسم ولادت با سعادت این امام بزرگوار در مسجد امام حسین(ع) گله دار با سخنرانی بنده نیز برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات گله دار ابراز کرد: برپایی نمایشگاه هنر انقلاب نیز از دیگر برنامه های این مجموعه در هفته هنر انقلاب اسلامی به شمار می رود.

تجلیل از هنرمندان برتر

حجت الاسلام باقری رئیس اداره تبلیغات لامرد هم به برگزاری برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به برگزاری جلسات با آموزش و پرورش، فرمانداری و اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار شده بنا شده است تا از هنرمندان برتر تجلیل صورت گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لامرد خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و سرکشی از خانواده شهدا از دیگر برنامه های این مجموعه در هفته هنر انقلاب اسلامی است.

برپایی نمایشگاه هنر های تجسمی

حجت الاسلام بلوری رئیس سازمان تبلیغات فیروزآباد نیز تصریح کرد: جلساتی بسیاری در خصوص برگزاری برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شده است و نتیجه آن اجرایی و برگزار کردن بیش از 12 عنوان برنامه از جمله برپایی نمایشگاه هنر های تجسمی، تجلیل از خانواده شهدای هنرمند است.

وی افزود: دیدار هنرمندان و مسئولان فرهنگی با امام جمعه، غبار روبی شهدای هنرمند، برگزاری یادمان شهید آوینی و برگزاری نشست تبیین ابعاد شخصیت هنری شهید آوینی از دیگر برنامه های این مجموعه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام بلوری ابراز کرد: برگزاری نشست رسانه ای، پخش تیزر تبلیغاتی متناسب با هفته هنر انقلاب اسلامی از طریق تلویزیون های شهری و تجلیل و تقدیر از هنرمندان متعهد در نماز جمعه از دیگر برنامه ها در این هفته خواهد بود.

هزینه جشن میلاد امام حسین(ع) به سیل زدگان اختصاص داده شد

حجت الاسلام محمد محمدی، رئیس اداره تبلیغات خنج نیز در همین رابطه اظهار داشت: غبار روبی قبور شهدا و برگزاری مختصر جشن میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار در مسجد اهل بیت(ع) از جمله برنامه های این هفته خواهد بود، البته هزینه جشن اصلی میلاد امام حسین(ع) به سیل زدگان اختصاص داده خواهد شد.

وی بیان کرد: دیگر برنامه ها از جمله سرکشی از خانواده های شهدا و تجلیل از هنرمندان نیز همانند سایر شهرستان ها در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha