جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جمکران

حوزه/ برنامه‎‌های ویژه شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران با تلاوت آیات قرآن کریم عصر امروز آغازشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، برنامه‎‌های ویژه شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران با تلاوت آیات قرآن کریم عصر امروز آغازشد.

محفل شعر با حضور شعرای مطرح کشوری ساعت ۱۵و ۴۵، محفل قرآنی ساعت ۱۸:۰۰، زیارت آل یاسین بانوای حاج سید رضا نریمانی ساعت ۱۹:۰۰ برنامه‌هایی است که تا قبل از اذان و نماز  مغرب و عشا در مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.

بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برنامه‌ها با تلاوت قرآن کریم و سرود ملی آغازشده و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود عالی ساعت ۲۱:۳۰ ، رجز و سرودخوانی گروه میثاق ساعت ۲۱:۰۰ ، مداحی حاج عباس حیدر زاده ساعت ۲۲:۰۰ ، تجلیل و شعرخوانی ساعت ۲۲:۴۰ و همچنین همخوانی گروه معراج و میعاد قم ساعت۲۳:۱۵  ادامه می‌یابد.

در پایان تجلیل از آیت الله شیخ عیسی قاسم به عنوان مهدی یاور رأس ساعت ۲۳:۳۰ ساعت برگزار شده  و سپس نورافشانی اجرا می‌شود.

برنامه‌های شب احیا نیمه شعبان نیز رأس ساعت ۲۳:۵۵  با تلاوت دعای فرج و چهل مرتبه دعای اللهم عجل لولیک الفرج آغاز می‌شود.

سپس دعای کمیل با مداحی حاج مهدی رسولی ساعت ۰۰:۱۵ بامداد، ترتیل خوانی از سوره‌هایی که خواندن آن برای شب نیمه واردشده است ساعت ۰۱:۲۰ بامداد، دعاهای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و امام صادق(علیه السلام) در واحد مراسم ساعت ۰۱:۴۵ و موعظه گویی توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری کاشانی و مناجات شعبانیه بانوای حاج مهدی سلحشور ساعت ۰۲:۴۰ از جمله برنامه‌هایی است که مسجد مقدس جمکران به مناسبت شب نیمه شعبان برای حضور پرشورتر زائران در این مکان تدارک دیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha