جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 گام دوم انقلاب

حوزه/ حجت الاسلام عاشوری گفت: در انجمن های علمی که با حضور اساتید و اندیشمندان حوزوی مفاد بیانیه گام دوم انقلاب مورد بررسی قرار می گیرد تا در نهایت با دست یابی به راهکارهایی منطقی و عملیاتی بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.

حجت الاسلام عاشوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری صادر شد مورد توجه جدی حوزه های علمیه سراسر کشور قرار گرفته که در حوزه علمیه استان تهران نیز گروه ها و انجمن هایی برای بررسی تفصیلی این بیانیه تشکیل شده است.

 وی افزود: در این انجمن ها که با حضور اساتید و اندیشمندان حوزوی برگزار می شود، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب مورد بررسی قرار می گیرد تا در نهایت با دست یابی به راهکارهایی منطقی و عملیاتی بتوانیم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم.

حجت الاسلام عاشوری گفت: مسئله تحول یکی از مطالبات جدی رهبر انقلاب در حوزه های علمیه است و ایشان نگاه ویژه ای در بحث تحول در ابعاد مختلف، در حوزه علمیه دارند.

سرپرست معاونت آموزش حوزه تهران افزود: یکی از ابعاد تحول در حوزه های علمیه، تحول در متون آموزشی حوزه است که این بُعد از تحول در حوزه های علمیه در حال اجرا است تا بصورت کامل به آن جامه عمل پوشانده شود.

وی گفت: در این راستا و به صورت آزمایشی اقدام به تغییرات هدفمند در متون آموزشی برخی پایه های تحصیلی در دو مدرسه علمیه تهران نموده ایم و امیدواریم به نتایج مدنظر دست یابیم.

حجت الاسلام عاشوری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه طلاب پایه اول تا سوم مدارس علمیه تهران طبق برنامه و رویکرد جدید آموزشی مشغول به تحصیل هستند که امیدواریم ضمن دستیابی به اهداف پیش بینی شده قدم های موثری در راستای تحقق مفاد گام دوم انقلاب برداریم.

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha