جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صالحی

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که آل سعود مایه ننگ جهان اسلام است، گفت: در کارنامه این رژیم چیزی جز جنایت، کشتار و تروریست پروری دیده نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، امروز در جمع اساتید و طلاب این مدرسه علمیه با محکوم کردن جنایت اخیر سعودی ها در اعدام گسترده در این کشور بر ضرورت موضع گیری قاطع سران کشورهای اسلامی علیه این جنایت آشکار تأکید کرد.

وی با بیان این که سعودی ها به هیچ یک از اصول انسانی پایند نیستند، افزود: پرونده این رژیم جنایت کار در دهه های اخیر سرشار از کشتار و جنایت بوده است.

حجت الاسلام صالحی به رویکرد شیعه ستیزی رژیم آل سعود اشاره کرد و گفت: در همین جنایت اخیر سعودی های جنایت کار 32 نفر از شیعیان این کشور به بهانه های واهی اعدام کردند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که متأسفانه این جنایت های آشکار سعودی ها در برابر سکوت مرگبار کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر انجام شده است، بیان داشت: مدعیان دفاع از حقوق بشر باید به سکوت مرگبار خود را در برابر جنایت های رژیم کودک کش سعودی پایان دهند.

وی با اشاره به این که سعودی جنایت های بسیاری را در منطقه مرتکب شده اند، افزود: متأسفانه همه این جنایت ها به دلیل حمایت های آمریکایی ها مورد بی توجهی قرار گرفته است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که آمریکا، آل سعود و رژیم غاصب صهیونیستی سه رأس مثلث شوم در منطقه خاورمیانه هستند، بیان داشت: دنیا باید در برابر جنایت های این سه رأس شوم مثلث نفرت در منطقه موضع گیری کند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی با اشاره به این که آل سعود جنایت کار سال ها است به بهانه های واهی مردم بی گناه یمن را به خاک و خون می کشد، خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی و آمریکایی با فروش سلاح های مرگبار خود به سعودی های جنایت کار در این کشتار بی رحمانه شریک هستند.

وی با بیان این که آل سعود مایه ننگ جهان اسلام است، تصریح کرد: در کارنامه این رژیم چیزی جز جنایت، کشتار و تروریست پروری دیده نمی شود.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که سکوت کشورهای اسلامی دربرابر جنایت های آشکار سعودی ها موجب جسارت بیشتر این رژیم فاسد شده است، ادامه داد: سازمان کنفرانس اسلامی و سایر مجامع بین المللی دنیا باید باید قاطعیت با این اعمال ننگین سعودی ها برخورد کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha