جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امر به معروف و نهی از منکر

حوزه/ مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از تعیین دادیار ویژه توسط دادستان برای رسیدگی به مسائل یرامون طرح پارسا گفت: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از مرحله تئوری عبور کرده و باید به دنبال کارهای عملیاتی با محوریت تذکر لسانی باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام صفر فلاحی ظهر امروز در نشست اعضای شورای سیاستگذاری و ستاد اجرایی قرارگاه 19 دی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف در قالب این قرارگاه با حضور مسئولان استانی اظهار کرد: مکان قرارگاه 19 دی دفتر امام جمعه قم و دبیر این قرارگاه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه در قرارگاه 19 دی استان قم با گروه‌های مردمی نشست‌های مختلفی داشته‌ایم، اضافه کرد: نزدیک به 15 جلسه شورای سیاست‌گذاری، ستاد اجرایی و جلسات پیرامون با مجموعه‌های مردمی و نهادها برگزار شده هر چند قوانین مورد نیاز وجود دارد اما دغدغه‌مندی کم‌رنگ است که در این راستا نشست‌هایی را با حضور نیروی انتظامی، دادگستری و نیروهای مرتبط برگزار کرده‌ایم.
مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بر لزوم تقویت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: در این ستاد مسئولان حاضر می‌شوند و باید وظالیف آنان از سوی ستاد از آن‌ها مطالبه شود تا کار در قالب قانونی مورد نظر دنبال شود.
وی از تعیین دادیار ویژه توسط دادستان برای رسیدگی به مسائل پیرامون طرح پارسا یاد کرد و افزود: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر از مرحله تئوری عبور کرده و باید به دنبال کارهای عملیاتی با محوریت تذکر لسانی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha