جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سعیدی امام جمعه قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه ارتباط دو طرفه میان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و آستان قدس رضوی دنبال می‌شود، گفت: همانطور که حضرت معصومه سلام‌الله علیها از مروّجین ولایت امام رضا علیه‌السلام بودند ما نیز تلاش می‌کنیم تا در مسیر ترویج معارف رضوی گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت‌الله سیدمحمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس و مسئولان سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر انجام شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و همت امام و مردم به نتیجه رسید، اظهار کرد: بسیاری از آموزه‌های دینی به برکت انقلاب اسلامی احیا شده است و علمای دینی در خدمت ولایت و دستگاه الهی توانستند در احیای این آموزه‌ها نقش مهمی را ایفا کنند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به میزانی جلوه کرد که عطر ولایت نه فقط در ایران بلکه در عراق و سوریه لبنان و بسیاری از کشورهای دیگر ترویج شده است.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) دستاوردهای فرهنگی آستان‌های مقدس را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: با همراهی مطلوب مردم در انقلاب اسلامی توانستیم به بسیاری از اهداف دینی برسیم.

امام جمعه قم با بیان اینکه ارتباط دو طرفه میان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و آستان قدس رضوی دنبال می‌شود، گفت: همانطور که حضرت معصومه سلام‌الله علیها از مروّجین ولایت امام رضا علیه‌السلام بودند ما نیز تلاش می‌کنیم تا در مسیر ترویج معارف رضوی گام برداریم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha