دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
شهدا

حوزه/ حجت‌الاسلام علیزاده گفت: شهدا ولی‌نعمت ما هستند و به خادمی شهدا افتخار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم علیزاده، مسئول برگزاری یادواره شهدای گیلانی مقیم قم، در دیدار با آیت‌الله محسن فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گزارشی در خصوص فرایند برپایی این یادواره ارائه کرد و گفت: یادواره شهدای گیلانی مقیم قم، ترکیبی از شهدای روحانی و غیرروحانی است و تاکنون قریب ۱۰۰ نفر از این شهدا، از طریق آمار بنیاد شهید و منابع معتبر دیگر شناسایی شده‌اند.

مسئول برگزاری یادواره شهدای گیلانی مقیم قم خاطرنشان کرد: از بین ۸ هزار شهید استان گیلان، بیش از ۱۶۰ شهید روحانی هستند که در طول تاریخ انقلاب زحمات فراوانی کشیده و با خون‌های خود، باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی افزود: شهدا ولی‌نعمت ما هستند و ما موظف هستیم تا در راستای قدردانی از نعمت‌های امنیت، عزت و اقتداری که به‌ واسطه خون شهدا داریم، خدمت به خانواده شهدا و تلاش برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و آموزه‌های غنی شهدا را که در وصیت‌نامه‌ها به‌ یادگار مانده است، سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و به خادمی شهدا افتخار کنیم.

حجت الاسلام علیزاده در پایان یادآور شد: اولین یادواره شهدای گیلانی مقیم قم، سال ۱۳۹۵همزمان با ایام ارتحال حضرت امام(ع) با حضور سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان در مجتمع امام خمینی(ع) گلزار شهدای قم برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha