دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: بخش زیادی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتظامی کار فرهنگی برای کلانتری هاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در دومین نشست سراسری مشاوران و کارشناسان مذهبی کلانتری ها، در سالن جلسات سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: یکی از کار های اثر گذار در انتظامی صیانت از کارکنان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: بخش زیادی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتظامی کار فرهنگی برای کلانتری هاست.

وی با بیان اینکه در دولت هم مسئله اصلی مردم هستند که یکی از پایه های حکومت است، افزود: اصلی ترین دلیل موفقیت دولت این است که مردم در صحنه هستند، نمونه های آن تشیع جنازه های علما و حضور آنان در مراسم ها است و یکی از عوامل نارضایتی گذشته مردم برخورد بد کارکنان کلانتری بود.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه الآن یکی از برنامه های سازمان کار فرهنگی برای کلانتری ها است که نمونه شاخص آن حضور کارشناسان و مشاوران مذهبی در کلانتری ها است، خاطرنشان کرد: پرسنل کلانتری باید با روحانیون انس بگیرند و سنگ صبور آنان باشد و کار فرهنگی در کلانتری باید ادامه داشته باشد تا زمانی که ارزش های انقلاب در بین کارکنان نهادینه شود و به مرحله عمل برسید.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی باید در رفتار کارکنان بروز و ظهور پیدا کند و باعث کاهش تخلفات و جرایم شود، گفت: کارکنان باید در کنار شما روحانیت احساس آرامش کنند و نتیجه کار شما باید در تربیت پلیس تراز انقلاب کمک کند و صدق عمل، رفتار و برخورد حکیمانه پلیس با مردم باید ارتقاء یابد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه در سطح محل هم باید فعالیت شما کارشناسان و مشاوران مذهبی دیده شود، افزود: ارتباط با جامعه و کار فرهنگی مستمر باید در دستور کار قرار گیرد و مطالعه روزانه و ارتقاء سطح دانش تاکید می شود، از فرصت ها نهایت استفاده شود و لازمه موفقیت در کار حرکت از خود و خود سازی است و از معنویت در کار های خود کمک بگیرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha