دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
25 ابان

حجت الاسلام والمسلمین سالک با بیان این که پیام حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب، پیام دشمن ستیزی و کفرستیزی است گفت: تشییع ۲۵ آبان سال ۶۱ اصفهان برای دشمنان نیز پیام داشت که در دفاع از کشور به هیچ وجه کوتاه نمی آییم و یک وجب خاک میهن شریف و عزیز خود را به دشمن نخواهیم داد.

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۷۰ شهید مردم اصفهان در عملیات محرم و روز ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان اظهار کرد: پیام این ۳۷۰ شهید پیام حضرت امام(ره) است که فرمودند کجای دنیا سراغ دارید در یک شهر، مردم در یک روز ۳۷۰ شهید تشییع و در همان روز نیرو و پشتیبانی به جبهه ها اعزام کنند.

وی افزود: پیام روز ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان در حقیقت پیام استقامت مردم پیشکسوت اصفهان در عرصه ایثار و شهادت است که علی رغم تبلیغات سوء دشمن در همان زمان، مردم در صحنه حضور یافتند و شاهد بودیم که مردم با وحدت کلمه حضور پرقدرت خود را نه تنها در تشییع بلکه همان روز برای اعزام به جبهه به نمایش گذاشتند.

نماینده ادوار مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پیام حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب، پیام دشمن ستیزی و کفرستیزی است گفت: در عملیات محرم بیش از چند گردان نیرو به جبهه اعزام شد و منطقه ای به وسعت ۳۰ کیلومتر توسط لشکرهای امام حسین(ع) ، نجف اشرف ، قمربنی هاشم(ع) و کربلا از دشمن باز پس گرفته و مقدار زیادی غنایم جمع آوری و صدام با شکست مفتضحانه ای بیرون مواجه شد.

وی اضافه کرد: در بین شهدایی که در اصفهان هستند، بیشترین تعداد شهید طلبه و روحانی و بیشترین شهید دانش آموز را در این عملیات به نسبت کل شهدا داشتیم، بنابراین پیام دیگر شهدا حضور جوانان و نوجوانان حماسی است.

حجت الاسلام والمسلمین سالک عنوان کرد: روز ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار کل مردم شریف استان اصفهان است و یک نماد آن تشییع پیکر گلگون کفن ۳۷۰ شهید از ۱۲۵۰ شهید مردم استان اصفهان در عملیات محرم است .

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیام تداوم حرکت انقلاب اسلامی در مسیر اهداف حضرت امام(ره) تصریح کرد: این تشییع برای دشمنان نیز پیام داشت که در دفاع از کشور به هیچ وجه کوتاه نمی آییم و یک وجب خاک میهن شریف و عزیز خود را به دشمن نخواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین نیز باید از خون شهدا دفاع کنند، به ویژه درشرایط فعلی که پس از آشوب، بی حجابی و بدحجابی و کشف حجاب پیش آمده است، لذا مسئولین فرهنگی کشور باید چاره کنند در غیر این صورت مشکلات بعدی را شاهد خواهیم بود، قریب به اتفاق مردم نیز از این مسئله راضی نیستند چرا که شهیدنداده ایم که حجاب از دست برود.

وی افزود: مسئولین باید جبران مافات کرده و پیرامون برخی از ضعف هاو سستی ها که پیش آمد تدبیر کنند و چون موضوع توان موشکی که به واسطه آن در جهان به قدرت بازدارندگی دست پیدا کرده ایم، در مسائل فرهنگی، دینی، فلسفه شهید و شهادت و استقامت نیز قدرت بازدارندگی خود را در جهان به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha