دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 339877
۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
آیت الله طباطبایی نژاد/ امام جمعه اصفهان

امام جمعه اصفهان گفت: با وجود پیشرفت‌های خوبی که در مصلی شاهد هستیم، تکمیل این پروژه نیازمند همت خیران است و آنان باید به داد مصلی برسند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت‌الله سید‌یوسف طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه مصلای اصفهان، ضمن قدردانی از متولیان ساخت این پروژه بزرگ، اظهار کرد: با وجود کمبود بودجه، تاکنون اقدامات خوبی در مصلی صورت پذیرفته، به طوری که بسیاری از نواقص طرح برطرف شده و مکان‌هایی که برای مصلی مناسب نبوده، مناسب‌سازی شده است.

 امام جمعه اصفهان با بیان این مطلب که خیران باید به داد مصلی برسند، افزود: بودجه‌های دولتی پاسخ‌گوی اتمام مصلی نبوده و یکی از دلایل طولانی شدن این پروژه، عدم همکاری و مشارکت خیران و مردم در ساخت مصلی است.

 نماینده ولی فقیه در اصفهان، دلیل دیگر طولانی شدن ساخت مصلی را کامل بودن آن دانست و تصریح کرد: این مکان می‌تواند بهترین جا برای بازدید گردشگران باشد.

 وی خاطر نشان کرد: اگر مردم بازدیدی از مصلاهای دیگر استان‌ها حتی تهران داشته باشند، تفاوت قابل ملاحظه‌ای را شاهد هستند که این کامل بودن و توجه به همه ابعاد سبب شده، اجرای طرح طولانی شود.

 آیت‌الله  طباطبایی‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد: با مشارکت مردم و خیران مصلایی در خور شأن مردم اصفهان ساخته و هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha