دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
شهید تشییع

حوزه مدیر عقیدتی و نظارت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم تشییع و تجلیل از دو تن از شهدای گمنام در روز يكشنبه دهم اسفندماه در سازمان تبليغات اسلامي خبر داد.

به گزارش  گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام علی دارابی، مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان با اعلام خبر مراسم تشییع و تجلیل از دو تن از شهدای گمنام در آستانه ایام فاطمیه (سلام‌الله‌علیها) گفت: شهیدان گرانمایه و عالی قدر، همان ستارگان فروزانی هستند که این قطعه از تاریخ را با خون خود نور باران کردند. مردان بزرگی که در کسوت شریف و نورانی گمنامی، گرانبهاترین هدیه ها را نثار اسلام و قرآن کردند تا به‌عنوان نقاط مشعشع صفحات درخشان تاریخ انقلاب اسلامی ایران تجلی کنند.

مدیر عقیدتی و نظارت بسیج سازمان تبلیغات اسلامی، افزود: ما باید بیش از هر چیز دیگری به حق بزرگ این رادمردان بر کشور، ملت و تاریخ ایران بیندیشیم و فداکاری آنان را در عرصه انقلاب اسلامی فراموش نکنیم و تاکید کنیم که رمز عزت و استقلال و سعادت در گرو تجلیل و منزلت یافتن شهدای عزیز است.

وی یادآور شد: بر اساس هماهنگی با ستاد معراج شهدا، پیکرهای پاک و مطهر ۲ شهید گمنام فردا دهم اسفندماه  ساعت ۱۰ صبح در محل میدان فلسطین دفتر مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی تشییع  و تجلیل می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha